Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
15 результатів
Результат пошуку
Документ Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу(КНУБА, 2012) Коблик, М. В.Розглядаються основні фактори впливу на психо-фізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчальновиховного процесу.Документ Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу(КНУБА, 2012) Коблик, М. В.Розглядаються основні фактори впливу на психофізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчально виховного процесу.Документ Обгрунтування та заходи щодо впровадження у навчальний процес і проектування методики вибору опорядження будівель(КНУБА, 2011) Самойлович, Валентин ВасильовичРозглянута ретроспективна динаміка зростання і удосконалення номен- клатури опоряджувальних матеріалів, наведена характеристика методики ви- бору сучасних опоряджувальних матеріалів, намічені етапи впровадження ме- тодики в практику проектування та в навчальний процес.Документ Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі(КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.Наведено огляд наявних систем управління навчальним процесом, проаналізовано їх функціональні можливості та запропоновано модель розгалуженої організації дистанційного навчання.Документ Використання геоінформаційних технологій для підготовки студентів у львівському національному університеті імені Івана Франка(КНУБА, 2018) Андрейчук, Ю. М.; Іванов, Є. А.; Книш, І. Б.Розглянуто історію впровадження у навчальний процес геоінформаційних технологій у Львівському університеті. Проаналізовано особливості розподілу дисциплін геоінформаційного спрямування на географічному і геологічному факультеті. Окреслено проблемні питання у підготовці фахівців природничих спеціальностей та запропоновано шляхи оптимізації навчального процесу.Документ Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів(КНУБА, 2014) Баженов, Віктор Андрійович; Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Білощицька, Світлана Василівна; Палій, Сергій ВолодимировичЗапропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.Документ Вплив інформаційних технологій на організацію навчального процесу на прикладі Wyzsza Szkola Biznesu - National -Louis University" (Республіка Польша, м. Новий Сонч)(КНУБА, 2019) Семироз, Н. Г.Стаття присвячена актуальним питанням організації освітнього процесу на прикладі Вищої Школи Бізнесу – Національного Університету Луї в м. Новий Сонч ( Республіка Польща).Документ Алгоритми формування базової таксономії дисциплін(КНУБА, 2015) Рафальська, Олена ОлександрівнаУ статті описано алгоритми формування базової таксономії дисциплін при організації розгалуженого навчання. Вирішенням такої задачі є формування ієрархічного дерева дисциплін, пов’язаних між собою відношенням «послідовність отримання знань», що не залежить від часових та інших обмежень. Формування базової таксономії виконується на множині дисциплін навчального плану. В ній розв’язуються певні підзадачі. У статті також наведено етапи розрахунку базових модулів дисципліни і побудови графа міжпредметних зв’язків; алгоритм оптимізації графа міжпредметних зв’язків та формування рівнів базової таксономії при організації розгалуженого навчання. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів за рахунок розгалуженої організації навчального процесу дає можливість забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів.Документ Мультимедійні технології в навчанні декоративно-прикладному мистецтву(КНУБА, 2016) Близнюк, М. М.Педагогічна практика навчання декоративно-прикладному мистецтву проходить новий етап комп’ютеризації з різних наукових дисциплін, викликаний розвитком мультимедійних технологій. В інтерактивному режимі роботи графіка, анімація, фото, відео, звук, текст створюють інтегроване інформаційне середовище, в якому користувач знаходить якісно нові можливості, спроможні відігравати роль вагомого засобу активізації навчальнопізнавальної діяльності студентівДокумент Інформатизація навчального процесу у вузах(КНУБА, 2014) Левченко, О. В.; Михайленко, А. В.Розглядається сутність, основні переваги, види забезпечення, компоненти та різновиди засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Особливу увагу приділено напрямкам процесу інформатизації, завданням впровадження ІКТ та шляхам їх вирішення у навчальному процесі підготовки студентів-архітекторів.