Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Формотворення архітектурних об’єктів із застосуванням принципів самоорганізації
    (КНУБА, 2011) Ковальчук, К. К.
    У статті обґрунтовується необхідність переходу на нові принципи формування архітектурного середовища, що передбачають гнучкість, нелінійність, невизначеність та адаптивність; розглядаються результати сучасного досвіду дослідження принципів гнучкості в архітектурі; викладаються основні засади наукової гіпотези – розгляд архітектурного об’єкту, як відкритої системи, здатної до саморозвитку та самоорганізації; формулюються мета, основні задачі, наукова новизна, а також об’єкт та предмет дослідження.
  • Документ
    Формування образу архітектурних об'єктів
    (КНУБА, 2012) Ковальчук, Ксенія Костянтинівна
    Обґрунтовується необхідність переходу на нові принципи формування архітектурного середовища, що передбачають гнучкість, нелінійність, невизначеність та адаптивність; розглядаються результати сучасного досвіду дослідження та впровадження принципу нелінійності в архітектурі.
  • Документ
    Новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеутворень у протяжних гірничих транспортних машинах
    (КНУБА, 2014) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.
    У статті запропоновано новий метод аналізу перехідних процесів та нелінійних хвилеу творень у протяжних гірничих транспортних машинах. Моделлю обрано подовжньо-деформівний пружний стрижень, що зв’язаний з основою силами сухого, в'язкого та нелінійно-в'язкого тертя.
  • Документ
    Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.
    У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).
  • Документ
    Метод усереднення у нелінійних задачах оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Розвинута асимптотична методика розв'язку задач оптимального управління суттєво нелінійними маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана у випадку малих керуючих впливів. Внаслідок суттєвої нелінійності, тобто залежності частоти коливань від повільного вектора, система рівнянь відповідної крайової задачі не має стандартного виду. За деяких додаткових припущень вдається здолати вказані вище труднощі й привести рівняння до стандартної форми, а також розвинути алгоритм наближеної побудови оптимального управління маятниковими коливаннями вантажу на канаті мостового крана (у межах критерію Л.С. Понтрягіна).
  • Документ
    Теоретичні передумови формування лендформних проектів
    (КНУБА, 2014) Лінда, С. М.; Волинець, І. М.
    У сучасній нелінійній архітектурі лендформні проекти часто виникають як поєднання середовища (ландшафту) та архітектури. Цей зв'язок архітектури та ландшафту дає можливість переосмислити існування простору та встановити нове співвідношення між його складовими. Більшість об‘єктів, створених на основі такого підходу, у сучасній термінології визначені як «лендформна архітектура», в якій архітектурне формотворення засноване на тактильній взаємодії з землею на основі нелінійної геометрії та аналогії з природніми формами.