Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Документ
    Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу
    (КНУБА, 2012) Коблик, М. В.
    Розглядаються основні фактори впливу на психо-фізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчальновиховного процесу.
  • Документ
    Особливості створення архітектурного простору навчальних приміщень для комфортного і результативного навчального процесу
    (КНУБА, 2012) Коблик, М. В.
    Розглядаються основні фактори впливу на психофізичний стан школяра, які потрібно враховувати при проектуванні цілісного і гармонійного простору навчальних приміщень. Врахування всіх цих чинників є необхідним для забезпечення високого рівня успішності дітей в умовах сучасного навчально виховного процесу.
  • Документ
    Обгрунтування та заходи щодо впровадження у навчальний процес і проектування методики вибору опорядження будівель
    (КНУБА, 2011) Самойлович, Валентин Васильович
    Розглянута ретроспективна динаміка зростання і удосконалення номен- клатури опоряджувальних матеріалів, наведена характеристика методики ви- бору сучасних опоряджувальних матеріалів, намічені етапи впровадження ме- тодики в практику проектування та в навчальний процес.
  • Документ
    Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі
    (КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Наведено огляд наявних систем управління навчальним процесом, проаналізовано їх функціональні можливості та запропоновано модель розгалуженої організації дистанційного навчання.
  • Документ
    Використання геоінформаційних технологій для підготовки студентів у львівському національному університеті імені Івана Франка
    (КНУБА, 2018) Андрейчук, Ю. М.; Іванов, Є. А.; Книш, І. Б.
    Розглянуто історію впровадження у навчальний процес геоінформаційних технологій у Львівському університеті. Проаналізовано особливості розподілу дисциплін геоінформаційного спрямування на географічному і геологічному факультеті. Окреслено проблемні питання у підготовці фахівців природничих спеціальностей та запропоновано шляхи оптимізації навчального процесу.
  • Документ
    Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів
    (КНУБА, 2014) Баженов, Віктор Андрійович; Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Білощицька, Світлана Василівна; Палій, Сергій Володимирович
    Запропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.
  • Документ
    Вплив інформаційних технологій на організацію навчального процесу на прикладі Wyzsza Szkola Biznesu - National -Louis University" (Республіка Польша, м. Новий Сонч)
    (КНУБА, 2019) Семироз, Н. Г.
    Стаття присвячена актуальним питанням організації освітнього процесу на прикладі Вищої Школи Бізнесу – Національного Університету Луї в м. Новий Сонч ( Республіка Польща).
  • Документ
    Алгоритми формування базової таксономії дисциплін
    (КНУБА, 2015) Рафальська, Олена Олександрівна
    У статті описано алгоритми формування базової таксономії дисциплін при організації розгалуженого навчання. Вирішенням такої задачі є формування ієрархічного дерева дисциплін, пов’язаних між собою відношенням «послідовність отримання знань», що не залежить від часових та інших обмежень. Формування базової таксономії виконується на множині дисциплін навчального плану. В ній розв’язуються певні підзадачі. У статті також наведено етапи розрахунку базових модулів дисципліни і побудови графа міжпредметних зв’язків; алгоритм оптимізації графа міжпредметних зв’язків та формування рівнів базової таксономії при організації розгалуженого навчання. Індивідуалізація навчальної діяльності студентів за рахунок розгалуженої організації навчального процесу дає можливість забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів.
  • Документ
    Мультимедійні технології в навчанні декоративно-прикладному мистецтву
    (КНУБА, 2016) Близнюк, М. М.
    Педагогічна практика навчання декоративно-прикладному мистецтву проходить новий етап комп’ютеризації з різних наукових дисциплін, викликаний розвитком мультимедійних технологій. В інтерактивному режимі роботи графіка, анімація, фото, відео, звук, текст створюють інтегроване інформаційне середовище, в якому користувач знаходить якісно нові можливості, спроможні відігравати роль вагомого засобу активізації навчальнопізнавальної діяльності студентів
  • Документ
    Інформатизація навчального процесу у вузах
    (КНУБА, 2014) Левченко, О. В.; Михайленко, А. В.
    Розглядається сутність, основні переваги, види забезпечення, компоненти та різновиди засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Особливу увагу приділено напрямкам процесу інформатизації, завданням впровадження ІКТ та шляхам їх вирішення у навчальному процесі підготовки студентів-архітекторів.