Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Документ
    Структура терминалов для различных типов аэропортов
    (КНУБА, 2020) Касім Мохаммед Басім; Сьомка, Сергій Володимирович
    В статье рассмотрены вопросы формирования современных терминалов международных аэропортов, обеспечивающих на современном этапе комфортность и безопасность передвижения пассажиров и их багажа в рамках международных аэропортов. Сформулирована структура современных терминалов различной величины в зависимости от их пропускной способности. Дано определение терминала как основного функционального элемента современного международного аэропорта, обеспечивающего безопасность и комфортность доставки пассажиров и их багажа по месту назначения. Разработаны рекомендации по классификации современных терминалов в зависимости от их назначения и площади: малые, средние, большие и их комплексы в международных аэропортах.
  • Документ
    Деякі проблеми сучасного розвитку аеропортів України
    (КНУБА, 2011) Семикіна О. В.
    У статі розглянуто питання щодо необхідності створення прогнозу раціонального розвитку мережі аеропортів України , також створення перспективних планів забудови території аеропортів зокрема.
  • Документ
    Геоінформаційні системи аеропортових комплексів на основі Arcgis
    (КНУБА, 2018) Бойко, О. Л.
    Розглянуто питання розробки та використання геоінформаційних систем для адміністративно-господарського управління аеропортами. Проведено аналіз функцій та можливостей геоінформаційних систем крупних аеропортів світу.
  • Документ
    Удосконалення взаємозв’язків між містом і аеропортом
    (КНУБА, 2018) Рейцен, Є. О.; Чуйко, Я. О.
    Присвячено методам, удосконалення транспортних зв ’язків між містами і їх аеропортами.
  • Документ
    Прийоми формування об’ємно просторової структури комплексів аеропортів в умовах вже існуючих об’єктів що в експлуатації
    (КНУБА, 2009) Береза, Є. С.
    В статті розглянуто : дослідження системних взаємозв’язків реконструкції терміналів аеропортів та розвитку їх структури у формулюванні загальних принципів нового підходу до питань реконструкції планування проектних робіт забудов формування архітектурного простору аеропортів у межах існуючих площ .
  • Документ
    Розвиток аеропортів Радяньского Союзу після Другої Світової війни
    (КНУБА, 2019) Семикіна, О. В.
    У статті розглянуті тенденції формування радянських аеропортів, які було побудовано в період між 1945 та 1971 роками. Виявлені загальні риси та відмінності у порівнянні їх з аеропортами світу аналогічного періоду. Характерними загальними рисами цього періоду була перевага централізованої схеми оформлення вилітаючи пасажирів над децентралізованою. Також відбувається розвиток засобів сортування багажу, перехід на напівавтоматичну систему обробки багажу, що значно покращило якість процесу обслуговування пасажирів аеропортів. Найбільша кількість аеровокзалів була побудована за типовими проектами, за індивідуальними дуже невеличкий процент, головнім чином в Москві, Ленінграді та Києві. В архітектурно-планувальному сенсі типові будівлі аеровокзалів були на вигляд цілісними двохповерховими об’ємами з додатковими посадковими галереями, або «фінгерами», рідше використовувались сателіти на посадковому пероні. Ця схема сформувалась у цей час з попередньої схеми досить компактних аеровокзалів, які поступово видовжувались, а трохи згодом вже мали додаткові планувальні елементи задля збільшення місць стоянок літаків біля аеровокзалів. Головними стилістичними рисами для цього періоду в радянський архітектурі аеровокзалів був функціоналізм, на відміну від закордонних аеропортів, архітектура яких була більш різноманітною. Їй були притаманні подекуди риси неоекспрессіонізму та неоромантизму. В архітектурі радянських аеропортів помітно бажання поєднання образної та функціональної компоненти. Також потрібно відмітити велику кількість теоретичних праць, які були виконані у той час за цією темою у СРСР та значну кількість проектних установ, що займалися проектуванням аеропортів. Ці проектні установи працювали за зональним принципом виконання заказів на проектування.
  • Документ
    Другий етап розвитку аеропортів світу (частина 2, європейські аеропорти)
    (КНУБА, 2018) Семикіна, О. В.
    У статті розглянуті проблеми формування аеропортів, що було побудовано у Європі в період з 1950 до 1971 років. Європейські аеропорти було проаналізовано на фоні технічних, історичних та інших особливостей їх розвитку. Звернуто увагу на типологічні, планувальні та композиційні тенденції у розвитку аеропортів світу.
  • Документ
    Архітектура перших радянських аеропортів
    (КНУБА, 2017) Семикіна, О. В.
    В статті розглянуті проблеми формування та розвитку перших радянських аеропортів, які було збудовано до Другої світової війни.
  • Документ
    Другий етап розвитку аеропортів світу (частина 1, американські аеропорти)
    (КНУБА, 2017) Семикіна, О. В.
    В статті розглянуті проблеми формування та розвитку світових аеропортів у період з 1950 року до 1971 року.
  • Документ
    Полтавський аеропорт та його інфрастуктура як чинник стабільності сільських поселень приміської зони
    (КНУБА, 2016) Дорошенко, Т. А.; Милосердний, А. В.; Кузьменко, Т. Ю.
    Розглядається проблема відтворення полтавського аеропорту, його перспективи розвитку та місце у структурній мережі регіону та країни. Подано аналіз проблем реконструкції аеропорту в умовах розвитку інфраструктури.