Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
13 результатів
Результат пошуку
Документ Архітектура православних храмів Чернігівщини доби класицизму (кінець XVIII - перша пол. XIX ст.)(КНУБА, 2009) Ященко, О. Ф.В статті розглянуто храми Чернігівщини, які проектувалися і будувалися в період класицизму (кінець XVIII - перша пол. XIX ст.). Показано на прикладах, які основні види храмових споруд і в якій місцевості споруджувались, висвітлено об'ємно-планувальні рішення, композиційно-художні елементи внутрішнього і зовнішнього оздоблення, які використовувались. Розглянуто культові споруди запроектовані відомими архітекторами які збудовані на Чернігівщині.Документ Іконостаси в архітектурі храмів Чернігівщини XVIII – поч. XXI ст.(КНУБА, 2015) Ященко, О. Ф.Розглянуто кращі приклади іконостасів в архітектурі православних храмів Чернігівщини в період ХVIIІ – поч. ХХІ ст. Наведено приклади для реконструкції і реставрації їх для храмів Чернігівського регіону.Документ Храм при дорозі(КНУБА, 2019) Ященко, О. Ф.Розглядається історія будівництва Успенського собору у м. Золотоноша, який почали будувати у першій декаді ХХ ст. Описується доля собору у повоєнні роки та часи войовничого атеїзму. Представлені стилістичні та конструктивні особливості.Документ Двійники соборів(2019) Ященко, О. Ф.В статті розглядається історія будівництва Успенського собору у м. Золотоноша. Надані приклади схожих соборів та аналіз за планувальними, стилістичними та конструктивними особливостями.Документ Культова архітектура Чернігівської губернії XVIII ст. періоду раннього класицизму(КНУБА, 2009) Ященко, О. Ф.В статті розглянуто храми Чернігівщини, які проектувалися і будувалися в період класицизму (кінець XVIII - перша пол . ХІХ ст . ) . Показано на прикладах , які основні види храмових споруд і в якій місцевості споруджувались , висвітлено об’ємно-планувальні рішення , композиційно-художні елементи зовнішнього оздоблення які використовувались Розглянуто культові споруди запроектовані відомі архітекторами які збудовані на Чернігівщині.Документ Кількісні показники православних храмів і населення на териториї Чернігівщини у ХVIIІ - початку ХХI СТ.(КНУБА, 2015) Ященко, О. Ф.В статті розглянуто кількісні показники православних храмів і населення на території Чернігівщини, їх взаємозалежність в період ХVIIІ – поч.ХХ I ст.. Висвітлено які вчені історії і теорії архітектури працювали з храмами Чернігівського регіону.Документ Характерні архітектурні деталі та декоративні елементи в архітектурі храмів Чернігівщини(КНУБА, 2015) Ященко, О. Ф.В статті розглянуто характерні деталі та декоративні елементи в архітектурі православних храмів Чернігівщини в період ХVIIІ – поч. ХХ ст.. Висвітлено процентні показники для Чернігівського регіону.Документ Особливості накупольних хрестів православних храмів Чернігівщини (ХІХ – поч. ХХ ст.)(КНУБА, 2014) Ященко, О. Ф.В статті розглянуто накупольні хрести окремо дерев‘яних і цегляних православних храмів Чернігівщини, які проектувалися і виготовлялись в період ХІХ – поч. ХХ ст. На прикладах різних храмів показано основні види хрестів, які використовувались в храмах даного регіону.Документ Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.Документ Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні(КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.