Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Сучасний стан нормативної бази з контролю та допустимих рівнів фізичних факторів і шляхи їх удосконалення
    (КНУБА, 2009) Глива, В. А.
    Проаналізовано сучасний стан чинної нормативної бази з контролю та гранично допустимих рівнів фізичних факторів виробничого середовища. Виявлено розбіжності у вимогах різних документів та невідповідності їх міжнародним стандартам. Запропоновані основні напрямки робіт з їх усунення.
  • Документ
    Методи зниження акустичного навантаження на користувачів автоматизованих систем у сучасних будівлях і спорудах
    (КНУБА, 2011) Глива, В. А.
    Досліджені методи зниження акустичного навантаження на користувачів автоматизованих систем. Запропоновані економічно прийнятні заходи, впровадження яких дозволяє значно знизити акустичне навантаження на людей у сучасних будівлях і спорудах.
  • Документ
    Методичні засади навчання студентів основам електромагнітної безпеки
    (КНУБА, 2014) Панова, О. В.; Глива, В. А.
    Розглядається необхідність екранування електромагнітних полів, як основний захід електромагнітної безпеки при вивченні загальної фізики, безпеки життєдіяльності та охорони праці у технічних вищих навчальних закладах.
  • Документ
    Тривимірне моделювання просторових розподілів концентрацій аероіонів у повітрі приміщень
    (КНУБА, 2012) Левченко, Л. О.; Глива, В. А.; Сидоров, О. В.
    Визначено математичні функції, розроблено прикладне програмне забезпечення та реалізовано моделювання просторового розподілу і динаміки концентрацій аероіонів у повітрі приміщень.
  • Документ
    Статистична модель діагностування тріщиноутворення у металевих конструкціях
    (КНУБА, 2013) Глива, В. А.; Делас, М. І.; Токарев, В. І.; Клапченко, В. А.
    Виявлено можливості діагностування процесу появи тріщин у металевих конструкціях за рахунок змін вібраційних характеристик. Розроблено математичний апарат щодо оцінювання розмірів і кількості тріщин внаслідок змін термодинамічних показників.
  • Документ
    Неперервний акустичний контроль та ідентифікація тріщиноутворення в металевих конструкціях
    (КНУБА, 2013) Глива, В. А.; Делас, М. І.; Єременко, Б. М.
    Запропоновано систему контролю та ідентифікації тріщиноутворення в металевих конструкціях, що ґрунтується на реєстрації сигналів акустичної емісії і струмів витоку. Розроблена система дає змогу здійснювати контроль стану конструкцій у важкодоступних і недоступних місцях, накопичувати і обробляти зареєстровані сигнали в неперервному режимі та попереджати про наближення їх значень до критичних рівнів.
  • Документ
    Вплив мікрокліматичних параметрів на аероіонізацію повітря виробничого середовища
    (КНУБА, 2018) Глива, В. А.; Левченко, Л. О.; Панова, Ольга Василівна; Тихенко, О. М.
    Представлені результати спільної дії негативних аероіонів при різних значеннях відносної вологості і відстаней від джерела іонізації у робочих приміщеннях. Запропоновано методи нормалізації та підтримки на нормативному рівні стабільної концентрації аероіонів в повітрі з урахуванням дії технічних засобів у робітничому середовищі.
  • Документ
    Моделювання розповсюдження авіаційного шуму поблизу аеропортів та його впливу на оточуюче середовище
    (КНУБА, 2010) Левченко, Л. О.; Глива, В. А.; Євтушок, О. Я.
    Сучасною тенденцією розвитку авіаційного транспорту є розташування аеропортів у межах або у безпосередній наближеності до населених пунктів, що обумовлюється зручністю для користувачів. Модернізація в Україні існуючої авіаційної інфраструктури, розташованої поблизу зон житлової забудови (наприклад, аеропорт «Київ», АНТК «Антонов», «Донецьк» тощо) для прийому далеко магістральних повітряних суден та збільшення кількості рейсів у цілодобовому режимі, пов’язані зі збільшенням негативного впливу на оточуюче середовище.
  • Документ
    Електричний транспорт як фактор електромагнітного забруднення міста
    (ІТІГІП, 2015) Глива, В. А.; Панова, О. В.; Кружилко, В. О.
    Стаття присвячується дослідженню рівнів електромагнітних полів міського транспорту (трамваїв, тролейбусів, метро). Встановлено: значні пониження постійної складової нижчі за допустимий рівень; сильні магнітні коливання поля; наявність «магнітних шумів». Запропонований за-хист для пониження рівнів магнітних полів з урахуванням частотних скла-дових магнітного поля