Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Інтегроване 3D моделювання ландшафту при підготовці майбутніх архітекторів(КНУБА, 2017) Бірілло, І. В.; Костюченко, О. А.У статті розглядаються питання комп’ютерного моделювання ландшафту при підготовці майбутніх архітекторів у САПР Allplan, що допоможе майбутнім архітекторам підвищити ефективність проектування, стати конкурентоспроможними фахівцями.Документ Сучасні вимоги до підготовки майбутніх архітекторів(КНУБА, 2015) Бірілло, І. В.У статті визначено види діяльності архітекторів та можливості застосування комп'ютерних засобів в архітектурно-будівельній галузі. На основі аналізу змісту практичної діяльності архітекторів, визначено сукупність вимог до підготовки майбутніх фахівців в університеті.Документ Ретроспектива застосування комп'ютерних засобів в архітектурному проектуванні(КНУБА, 2015) Бірілло, І. В.Проаналізовано етапи застосування комп'ютерних засобів в архітектурному проектуванні та ретроспектива розвитку цього процесу. Досліджено можливості застосування комп'ютерних засобів в архітектурно-будівельній галузі. З’ясовано перспективні напрями досліджень по створенню архітектурних об’єктів.Документ Модернізація професійної підготовки майбутніх дизайнерів середовища у вищих навчальних закладах(КНУБА, 2013) Бірілло, І. В.; Дорошенко, Ю. О.Соціально-політичні та економічні зміни в суспільстві, інтеграція України у світове співтовариство неможливі без структуризації та реформування національної системи вищої освіти. У статті розглядаються проблеми організації і забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців в галузі дизайну середовища та намічаються перспективні підходи, шляхи організації і змістовного забезпечення навчального процесу в вищих навчальних закладах.Документ Аналітичний огляд архітектурної освіти в Україні(КНУБА, 2014) Бірілло, І. В.У статті представлено аналітичний огляд архітектурної освіти в Україні. Висвітлено підходи до реформування архітектурної освіти та перспективні напрямки у контексті загальносвітових тенденцій модернізації підготовки майбутніх архітекторів з опорою на належне опанування та активне застосування комп‘ютерних засобів і технологій архітектурного проектування.