Архітектурний вісник КНУБА

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Документ
    Виїзна конференція кафедри основ архітектури та архітектурного проектування «Сучасні тенденції розвитку дерев'яної сакральної архітектури»
    (КНУБА, 2020) Івашко, Юлія Вадимівна; Сьомка, Сергій Володимирович; Ушаков, Гліб Наумович
    У статті описуються результати та висновки виїзної науково- практичної конференції кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА "Сучасні тенденції розвитку дерев'яної сакральної архітектури" 7 вересня 2019 року.
  • Документ
    Щоденник обмірно-проектної практики. Дубно – літо 2017
    (КНУБА, 2019) Слєпцов, Олег Семенович; Ніканоров, С. О.; Ладан, Тетяна Миколаївна; Пивоваренко О. В.
    У статті описуються методичні особливості проведення практики для студентів першого курсу кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА у 2017 році у рамках програми співпраці з з Державним історико-культурним заповідником у м. Дубно. Також особливістю було включення до програми співпраці дипломних проектів на тему відновлення середовища цього заповідника, які виконали студенти шостого курсу.
  • Документ
    Особливості проведення обмірно-проектної практики студентів І курсу в м. Дубно
    (КНУБА, 2019) Слепцов, О. С.; Ніканоров, С. О.; Сьомка, С. В.; Щербаков, О. В.
    У статті описуються науково-методичні результати п'ятого року (2019) співпраці між кафедрою Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА і Державним історико-культурним заповідником у м. Дубно стосовно участі студентів і викладачів у благоустрої і регенерації історичного середовища міста Дубно. Постановка проблеми: сучасна архітектурна освіта потребує різноманітних експериментальних впроваджень до підготовки фахівців і особливе значення має розробка методики навчання студентів діяти в умовах історичних зон.
  • Документ
    Враження від проведення курсового проекту обміри пам’ятки архітектури та обмірно-проектної практики в національному заповіднику «Софія Київська»
    (Київський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Слєпцов, О. С.; Куковальська Н. М.; Ніканоров, С. О.; Горіна, А. О.; Адаменко М. В.
    У статті описується методична послідовність та враження учасників від проведення занять з архітектурного проектування зі студентами першого курсу під керівництвом завідувача кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА професора О.С.Слєпцова на території Національного заповідника "Софія Київська" у 2016 році.
  • Документ
    Кафедрі основ архітектури та архітектурного проектування 55 років: еволюція, особистості, надбання, сьогодення
    (КНУБА, 2020) Слєпцов, Олег Семенович; Івашко, Юлія Вадимівна; Ушаков, Гліб Наумович; Яковенко, М. К.
    У статті досліджується історичний розвиток та організаційно- методична система діяльності кафедри Основ архітектури та архітектурного проектування КНУБА під керівництвом професора О.С.Слєпцова. Виявлено ефективну взаємодію основних складових діяльності: навчальне середовище, залучення досвідчених фахівців, співпраця з профільними організаціями, участь у реальних проектах і конкурсах, видавнича діяльність, індивідуальний науковий, практичний та художній розвиток викладачів. Узагальнено значення кафедри у структурі архітектурного факультету КНУБА та результати оновленої комплексної діяльності, що послідовно впроваджує протягом дев'яти років керівник кафедри професор О.С.Слєпцов. Ці методичні висновки можуть бути корисними при плануванні діяльності різними організаційними підрозділами архітектурної освіти та науки.
  • Документ
    Евро-Американский опыт консалтинга в архитектурной деятельности
    (КНУБА, 2018) Бондаренко, К. Э.; Поминчук, М. В.
    В статье описаны сюжеты взаимодействия архитектора с одним или несколькими консультантами, рассмотрена классификация консалтинговых услуг по содержанию предоставляемых архитектору знаний и методик. Каждый тип рассмотрен на примере одного, наиболее яркого реализованного проекта в США или странах Европы.
  • Документ
    Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту
    (КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.
    У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.
  • Документ
    Історико-культурні та стильові особливості громадських будівель в роботах студентів НАОМА 1969-1980-х років
    (КНУБА, 2018) Повар, М. О.; Давидов, А. М.
    В статті здійснено аналіз стильової характеристики громадських об’єктів в курсових та дипломних роботах студентів НАОМА 1960-1980-х років минулого століття. Значна увага приділяється історико-культурному та суспільно-інформаційному впливу на формування світогляду майбутніх фахівців архітектури. Надано спроби систематизації розвитку якісно-художнього рівня студентської творчості в межах хронології досліджуваного періоду.
  • Документ
    Ідеї та смисли у формотворенні архітектури будівель залізничних вокзалів
    (КНУБА, 2017) Рочняк, Ю. А.
    Досліджуються інтенції у формотворенні архітектури пасажирських споруд залізниць з огляду на соціальний та політичний контекст, виявляються найвиразніші з них і аналізується динаміка їхніх змін.
  • Документ
    Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні
    (КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.
    У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.