Наукові статті
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Розробка методики експериментальних досліджень роликової формувальної установки(International Science Group, 2024-10-22) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Почка Костянтин Іванович; Почка, Ольга БогдановнаДля роликової формувальної установки з кривошипно-шатунним приводом розроблено програму експериментальних досліджень. Для проведення експериментальних досліджень використано дослідний стенд роликового формування з кривошипно-шатунним приводом. Даний дослідний стенд дозволяє проводити повноцінні експериментальні дослідження з визначення динамічних навантажень без будь-яких обмежень. Програмою експериментальних досліджень передбачено визначення сили взаємодії укочувального ролика з будівельною сумішшю, зусилля в шатуні установки, крутного моменту на привідному валу установки та потужності, необхідної для здійснення процесу формування. Визначення цих навантажень дасть можливість реально оцінити стан формувальної установки і раціонально здійснювати її проєктування та експлуатацію.Документ PedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»(Державний податковий університет, 2024-10-29) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій СеменовичПерехід від EdTech до PedTech вимагає від викладачів широкого розуміння як технологій, так і педагогічних принципів, а також здатності поєднувати їх для досягнення кращих результатів у навчанні та розвитку здобувачів вищої освіти, ефективної реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта».Документ Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти(Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола ВасильовичРозглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти.