Наукові статті
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Фізика в будівництві(К.: КНУБА, 2011) Азнаурян, Ірина Олександрівна; Клапченко, Василь Іванович; Бурдейна, Наталія Борисівна; Долгошей, Володимир Борисович; Пономаренко, Сергій МиколайовичРозглянуто основні питання загального курсу фізики з розділів «Механіка», «Молекулярна фізика» та «Електрика і магнетизм». Особливу увагу приділено темам, які мають прикладне значення в професійній підготовці спеціалістів будівельної сфери. Покликаний стати для студентів надійним провідником від загальних фізичних знань до практичних завдань будівництва, починаючи зі стадії засвоєння загальноосвітніх, загальнотехнічних та спеціальних дисциплін. Призначений для студентів вищих будівельних навчальних закладів всіх спеціальностей та форм навчання. Може бути корисний викладачам, які працюють в будівельних вузах.Документ Фізика. Лабораторний практикум. Базовий цикл(КНУБА, 2012) Азнаурян, Ірина Олександрівна; Клапченко, Василь Іванович; Бурдейна, Наталія Борисівна; Григораш, Юрій Іванович; Дугінов, Віталій Євгенович; Колесник, Олена Юріївна; Краснянський, Григорій Юхимович; Панова, Олена Василівна; Тарасевич, Віталій Іванович; Бесараб, Олег МиколайовичПосібник містить теоретичний матеріал до лабораторних робіт, методичні вказівки щодо їхнього виконання, а також контрольні запи-тання. Мета навчального посібника – допомогти студентам у підго-товці, виконанні, оформленні та захисті лабораторних робіт базового практикуму. Призначено для студентів усіх напрямів підготовки КНУБА.Документ Тестовий електронний допуск до навчальних занять як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів(Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2007) Бурдейна, Наталія Борисівна; Азнаурян, Ірина Олександрівна; Глива, Валентин АнатолійовичСтаття присвячена тестовій електронній перевірці підготовки студентів до лабораторних, практичних та лекційних занять. Вона є ефективним засобом оптимізації та активізації самостійної роботи студентів при підготовці до аудиторних видів занять, а також поточного і рубіжного контролю.