Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Документ
    Мінімізація фазових коливань за наявності сил сухого тертя в механізмах зі зворотно-поступальним рухом
    (2009) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Почка, К. І.
    Здійснена мінімізація фазових коливань/стрибків у вібраційних системах за наявності сил сухого тертя, що дозволяє оптимізувати їх режими руху.
  • Документ
    Аналітичні методи розрахунку навантажень вантажопідйомних машин: застосування перетворення лапласа
    (КНУБА, 2012) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин
    Наведено розрахункову та аналогову моделі розрахунку маятникових коливань вантажу, які виникають при експлуатації мостових кранів. У якості аналітичного методу розрахунку навантажень у системі “вантажний візок-канат-вантаж” використане перетворення Лапласа, яке дозволяє врахувати вплив у вказаній системі наявних сил сухого тертя.
  • Документ
    Вплив розгойдування вантажу на ефективність кранів із шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, Дмитро; Іщук, Валерія
    В статті розглянуто фактори негативного впливу розгойдування вантажу на ефективність кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Детально описані наслідки цього впливу як на конструкцію самої стрілової системи, так і на зменшення продуктивності перевантажувальних робіт. Крім того, наведено шляхи зменшення динамічних навантажень на ланки стрілової системи.
  • Документ
    Результати теоретичних і експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи портального крана
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д. А.
    В статті здійснено вибір оптимального закону, що найбільш доцільний при здійсненні автоматичного керування електродвигуном механізму зміни вильоту стрілової системи, для здійснення горизонтального переміщення вантажу з мінімальними коливаннями.Проаналізовано графіки зміни горизонтальної координати центру мас вантажу та внутрішнього зусилля в зубчастій рейці,що були отримані теоретичним та експериментальним шляхом. Здійснено порівняння результатів теоретичних та експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи крана МАРК-40, за умови зміни вильоту стрілової системи за оптимальним законом.
  • Документ
    Синтез оптимального керування рухом вантажопідйомними кранами
    (КНУБА, 2014) Ромасевич, Юрій; Ловейкін, Вячеслав
    У статті наведено постановку задачі оптимального керування рухом вантажопідйомного крана із вантажем на гнучкому підвісі. Запропоновано комплексний безрозмірний критерій, який відображає стан динамічної системи „кран-вантаж” у фазовому просторі і „витрати” на керування системою. Для розв'язання поставленої задачі використано метод динамічного програмування. Для установлення умови стійкості руху крана із вантажем на гнучкому підвісі використано алгебраїчний критерій Рауса-Гурвіца. Функція оптимального керування знайдена у вигляді зворотного зв'язку. Побудовані графiки функції оптимального керування та некласичний фазовий портрет руху системи.
  • Документ
    Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.
  • Документ
    Исследование движущих сил в механизме изменения вылета стреловой системы крана
    (КНУБА, 2014) Ловейкин, В.; Паламарчук, Д.
    Представлені результати теоретичного дослідження рушійних сил в рейковому механізмі зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи портального крана МАРК-40. Дослідження крутного моменту електродвигуна і зусиль в зубчастій рейці проведені за умови руху стрілової системи за оптимальними законами, які дозволяють здійснювати горизонтальне переміщення вантажу з мінімальними коливаннями. Визначення рушійних сил приводу проведено з використанням принципу можливих переміщень.
  • Документ
    Експериментальне дослідження зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    Представлено результати експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Під час досліджень, що проводилися на фізичній моделі, визначено такі параметри: кут відхилення вантажного канату від вертикалі; переміщення та швидкості вантажного візка та канатного барабана приводу підйому стрілової системи; подовжнє зусилля у відтяжці.
  • Документ
    Розрахункова схема та кінематичний аналіз нелінійних коливань вантажу при повороті стрілової системи вантажо-підйомного крана
    (КНУБА, 2015) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Почка, К.; Комоцька, С. Ю.
    У статті розглянута та обґрунтована розрахункова схема стрілової системи вантажопідйомного крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного повороту. Досліджений вплив відцентрових сил на нелінійні маятникові коливання вантажу на канаті. Сформульована й запропонована математична модель, яка є частиною узагальненої моделі вантажопідйомного крана, що функціонує у різноманітних режимах експлуатації. Встановлені зони безпечних амплітуд коливань і, відповідно, безпечних зон експлуатації таких кранів з позиції виключення порушень техніки безпеки при використанні стрілових систем кранів (мінімізація амплітуд нелінійних маятникових коливань вантажу на канаті).
  • Документ
    Дослідження динаміки роботи встановленого на пружну опору стрілового маніпулятора
    (КНУБА, 2017) Міщук, Дмитро
    В перехідних режимах при роботі маніпулятора виникають коливання його виконавчої системи, які є наслідком нерівномірної роботи приводу,неврівноваженості механічної системи та пружних деформацій металоконструкції. Для встановлення взаємозв’язків між геометричними і силовими параметрами маніпулятора та параметрами пружних деформацій побудовано динамічну та матема- тичні моделі, що описують динаміку руху його стріли. В досліджені пружні деформації представлено у вигляді додаткового кута повороту основи стріли.