Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Механізм фіксації контейнера в роботі річстакера
    (Український державний університет залізничного транспорту (УкрДУЗТ, Харків), 2024-11-27) Лисак, Сергій Іванович; Мацибура, Артем Дмитрович; Балака, Максим Миколайович
    Річстакери широко застосовуються у вантажних терміналах та портах для навантажувально-розвантажувальних операцій з контейнерами й запроєктовані таким чином, щоб даний тип робіт виконувався максимально швидко. В результаті проведених досліджень запропоновано механізм фіксації контейнера у навантажувально-розвантажувальних операціях річстакера, що дозволяє спростити конструкцію і зменшити вагові характеристики захватного пристрою вже на стадії проєктування або конструювання самого механізму та системи керування річстакером в цілому.
  • Документ
    Розроблення структурно-функціональної схеми оцінювання результатів навчання студентів
    (Ліра-К, 2025-01-03) Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим Михайлович; Дьяченко, Олександр Сергійович
    Система оцінювання програмних результатів навчання студентів має відповідати особливостям, параметрам та вимогам модульного навчання. У підсумку система оцінювання результатів навчання студентів має розрахувати та виставити оцінки за роботу студента протягом певного періоду часу та контролю знань, розрахувати та відсортувати за спадним рейтинговим списком студентів, які пройшли передбачений освітнім процесом контроль. Оскільки систему призначено для розрахунку оцінки результатів навчання студентів закладів вищої освіти, то і ключовими об’єктами в її роботі будуть самі студенти та виконані ними завдання для контролю і перевірки засвоєння знань. У роботі розроблено структурно-функціональну схему оцінювання результатів навчання.
  • Документ
    Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти
    (Ліра-К, 2025-01-03) Бондарук Богдан Юрійович; Науменко Сергій Васильович; Балака, Максим Миколайович
    Розглядаючи пропоновані в цей час методи комп’ютерного контролю й оцінювання результатів навчання, та враховуючи сучасні вимоги індивідуалізації освітнього процесу, відмітимо, що важливим фактором, який визначає переваги того або іншого методу контролю, є рівень адаптації до індивідуальних характеристик здобувачів та можливість застосування оптимальних параметрів проведення контролю. Для перевірки результатів навчання використовуються різноманітні моделі й алгоритми оцінювання, а також методи проведення комп’ютерного контролю, до яких відносяться зокрема адаптивні методи.
  • Документ
    Формування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчання
    (Ліра-К, 2025-01-03) Почка, Костянтин Іванович; Пристайло Микола Олексійович; Балака, Максим Миколайович
    Результати освітнього процесу виявляються не лише у результативності засвоєння змісту навчального матеріалу здобувачем, але й оцінювання самого процесу об’єктивно має бути багатомірною. Система контролю та оцінювання результатів навчання є робочим інструментом, і тому її не можна робити занадто громіздкою. Вона має бути чітко зрозумілою як для викладача, так і для здобувача освіти. Основна мета розроблення системи контролю й оцінювання програмних результатів навчання полягає у підвищенні рівня ефективності, якості та адекватності при виставленні оцінки викладачем для здобувачів певного рівня вищої освіти на різних етапах контролю знань.
  • Документ
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дистанційного навчання
    (Ліра-К, 2025-01-03) Міщук Дмитро Олександрович; Балака, Максим Миколайович; Рашківський, Володимир Павлович
    На сьогодні найбільшого розвитку набуло дистанційне навчання з використанням інтернет-технологій. Сучасне дистанційне навчання будується на використанні середовищ передавання інформації (інформаційно-комунікаційні технології й платформи, електронна пошта, месенджери та інші засоби зв’язку) та методів навчання, що залежать від технічного середовища обміну інформацією. Ефективність дистанційного навчання залежить від того, в якій формі представлено навчальні матеріали. Використання інформаційно-комунікаційних технологій неможливо без обґрунтованого вибору платформи дистанційного навчання – програмного забезпечення для підтримки дистанційного навчання, метою якого є створення та управління педагогічним змістом, індивідуалізоване навчання, що містить необхідні для викладача, здобувача та адміністратора платформи технічні засоби. При цьому системі для дистанційного навчання частково передаються функції управління освітнім процесом на етапах вивчення нового матеріалу, контролю знань з пройдених тем, закріплення пройденого матеріалу, проведення аналізу результатів виконання здобувачами тестових завдань, рефлексії та інших контрольних заходів.
  • Документ
    Особливості розробки та вдосконалення освітніх програм в галузі знань G «Інженерія, виробництво та будівництво»
    (Ліра-К, 2025-01-03) Пристайло Микола Олексійович; Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим Михайлович
    Запровадження освітньої програми в університеті здійснюється для задоволення потреб держави і суспільства у висококваліфікованих фахівцях, фізичних і юридичних осіб в якісних освітніх послугах, виконання замовлення ринку праці та регулювальних органів, забезпечення професійної успішності випускників, зростання ролі університету у наданні освітніх послуг на міжнародному рівні за умови економічної доцільності для університету. Процес проєктування нової освітньої програми передбачає етапи аналізу та синтезу.