Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 41
  • Документ
    Фізика в будівництві
    (К.: КНУБА, 2011) Азнаурян, Ірина Олександрівна; Клапченко, Василь Іванович; Бурдейна, Наталія Борисівна; Долгошей, Володимир Борисович; Пономаренко, Сергій Миколайович
    Розглянуто основні питання загального курсу фізики з розділів «Механіка», «Молекулярна фізика» та «Електрика і магнетизм». Особливу увагу приділено темам, які мають прикладне значення в професійній підготовці спеціалістів будівельної сфери. Покликаний стати для студентів надійним провідником від загальних фізичних знань до практичних завдань будівництва, починаючи зі стадії засвоєння загальноосвітніх, загальнотехнічних та спеціальних дисциплін. Призначений для студентів вищих будівельних навчальних закладів всіх спеціальностей та форм навчання. Може бути корисний викладачам, які працюють в будівельних вузах.
  • Документ
    Фізика та фізичні методи дослідження
    (К.: КНУБА, 2007) Азнаурян, Ірина Олександрівна
    У посібнику розглянуто основні питання загального курсу фізики з розділів „Механіка” та „Молекулярна фізика”. Особливу увагу приділено темам курсу, які мають прикладне значення в професійній підготовці спеціалістів у будівництві та торгівлі. У розділах 2 та 3 посібника наведено методи фізичних досліджень сировини та матеріалів, які дають змогу студентам більш глибоко засвоїти питання курсу та підготувати їх до засвоєння подальших спеціалізованих дисциплін
  • Документ
    Впровадження принципів фундаментальності і професійної спрямованості у навчанні фізики майбутніх фахівців будівельної галузі.
    (// Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т.Мартинюк]., 2015) Бурдейна, Наталія, Тетяна Петруньок
    Сьогодні, за нових соціально-економічних умов, підвищується роль інженера-будівельника. Сучасні роботодавці очікують від випускників вищих будівельних навчальних закладів вміння працювати самостійно на високому професійному рівні, реалізувати максимум своїх потенційних можливостей, приймати нетрадиційні креативні рішення. Виникає потреба не просто у висококваліфікованих архітекторах, інженерах-конструкторах, інженерах-технологах, інженерах-сантехніках та інженерах-електриках, економістах, екологах, а, насамперед, спеціалістах, що вміють не лише індивідуально, а й творчо підходити до питань проектування, моделювання, планування, дизайну, оздоблення, розроблення та використання високотехнологічних і екологічно чистих способів утилізації та перероблення відходів. Це вимагає високого рівня сформованості знань у професійній галузі. У вищих будівельних навчальних закладах фізика, математика і хімія є основними фундаментальними дисциплінами у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Тому професійна спрямованість навчання фізики є актуальним питанням у фаховій підготовці інженера-будівельника.
  • Документ
    Створення системи задач з фізики для навчання студентів будівельних спеціальностей
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2016-08) Григорчук, Олександр Михайлович
  • Документ
    Навчання учнів розв’язування фізичних задач
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2015-02) Григорчук, Олександр Михайлович
  • Документ
    Сучасні електричні джерела світла, їх будова, переваги та недоліки
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2007-12) Григорчук, Олександр Михайлович; Шпак, Олександра Михайлівна
  • Документ
    Надважкі хімічні елементи: історія відкриття
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2011-03) Григорчук, Олександр Михайлович
  • Документ
    Перший урок з фізики
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2007-06) Григорчук, Олександр Михайлович; Сиротюк, Володимир Дмитрович; Шпак, Олександра Михайлівна
  • Документ
    Дидактичні умови реалізації задачного підходу до навчання фізики в ЗНЗ
    (Видавництво "ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА", 2013-02) Григорчук, Олександр Михайлович; Слюсаренко, Микола Анатолійович
    зроблено теоретико-методичний аналіз дидактичних умов реалізації задачного підходу до навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах
  • Документ
    Тестовий електронний допуск до навчальних занять як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів
    (Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2007) Бурдейна, Наталія Борисівна; Азнаурян, Ірина Олександрівна; Глива, Валентин Анатолійович
    Стаття присвячена тестовій електронній перевірці підготовки студентів до лабораторних, практичних та лекційних занять. Вона є ефективним засобом оптимізації та активізації самостійної роботи студентів при підготовці до аудиторних видів занять, а також поточного і рубіжного контролю.