Педагогіка, дидактика, вища освіта

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1470

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    PedTech як стратегія реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»
    (Державний податковий університет, 2024-10-29) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій Семенович
    Перехід від EdTech до PedTech вимагає від викладачів широкого розуміння як технологій, так і педагогічних принципів, а також здатності поєднувати їх для досягнення кращих результатів у навчанні та розвитку здобувачів вищої освіти, ефективної реалізації освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта».
  • Документ
    Методичні основи викладання навчальних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (Компринт, 2024) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Розглянуто теоретичні аспекти викладання у професійній (професійно-технічній) освіті, систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Визначено методичні основи, особливості та методичні рекомендації з проведення різних форм занять, самостійної підготовки та консультування в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Документ
    Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (Компринт, 2024-01-04) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Документ
    Удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта»: інноваційний підхід
    (КОМПРИНТ, 2024-01-04) Почка Костянтин Іванович; Красильник Юрій Семенович
    На основі вивчення теоретико-методичної базису та практичної складової виокремлено основні вектори удосконалення освітніх програм за спеціальністю «Професійна освіта», які детермінуються професійними та освітніми стандартами, що базуються на компетентностях, їх оцінюванні, студентоцентрованості, відповідній інституційній структурі, вимогах ринку праці та соціальному партнерстві.