Вип. 28

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/354

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Використання математичного методу для прогнозування кількості туристів в Україні
    (КНУБА, 2016) Крап-Спісак, Наталія Павлівна
    Актуальною проблемою у процесі дослідження конфігурацій туристичних потоків у системі управління проектами є використання математичного методу з використанням метрологічних чисел, який дає можливість проводити оцінку кількості туристів для заданого року дослідження та виконувати прогнозування кількості туристів. Метрологічні числа – це числа прикладних математичних досліджень, які записують як середньостатистичне значення кількості туристів та значення абсолютної Δх похибки, за якими із заданою ймовірністю P знаходять похибку результатів вимірювання. Для прогнозування кількості туристів використовують середнє значення метрологічних чисел плюс/мінус абсолютна похибка метрологічних чисел. Прогнозування кількості туристів дає можливість визначати число туристів для заданого року дослідження із урахуванням основних факторів впливу.
  • Документ
    Бізнес-моделі в startup-проектах
    (КНУБА, 2016) Крицький, Дмитро Миколайович; Погудіна, Ольга Костянтинівна; Болкун, Юлія Олександрівна
    Зацікавленість в реалізації startup-проектів вимагає аналізу бізнес-моделей, що дозволяють реалізовувати інвестиційний проект, пов'язаний з науково-технічним прогресом. В роботі розглянуті різні групи startup-проектів, а також види бізнес-моделей з урахуванням їх вибору для досягнення мети проекту. Розглянуто особливості існуючих бізнес-моделей, їх параметри, а також порядок їх формування. Виділено показники, що впливають на відповідність обраній бізнес-моделі та реалізованого проекту. Наведено модель вибору бізнес-моделі для startup-проекту, яка найбільш задовольняє наявні умови. Показано, що вибір бізнес-моделі впливає на можливість успішної реалізації startup-проекту.
  • Документ
    Аналіз сумісної професійної компетентності команди проекту
    (КНУБА, 2016) Водолазкіна, Катерина Олександрівна
    Розглянуто аналіз професійних компетенцій членів команди розробки програмних проектів, ефективного командоутворення. Запропоновано розрахунково-графічний метод аналізу спільних професійних компетенцій команди, який, на відміну від існуючих, базується на аналізі радіальних діаграм компетенцій команди на основі принципу “колеса балансу” професійної узгодженості команди, що дозволяє наочно представити сумісність професійних знань та навичок всіх членів команди разом, виявити командні і персональні ризики нестачі знань для виконання IT проекту та отримати дані для подальшого прийняття рішень щодо їх усунення.
  • Документ
    Управление инновационными проектами и программами в условиях кризиса
    (КНУБА, 2016) Бушуев, Денис Антонович; Ярошенко, Руслан Федорович
    Рассмотрены методологии управления проектами, программами и портфелями проектов организации в условиях кризиса. Для моделирования знаний о методологии управления проектами предложена структура, включающая: принципы, подходы, концепции, жизненные циклы, области знаний, процессы управления, модели организации и ее окружения. Предложена концептуальная схема модели для проектов, программ и портфелей проектов организации, которая обеспечивает интегрированное управление на всех уровнях организации в условиях кризиса.
  • Документ
    Life-long perspective in development of a project manager
    (КНУБА, 2016) Mikhieieva, Olga
    The life cycle of a project manager is usually described by the roles played in a project and often framed within one of the leading professional project management (PM) organizations. Nevertheless, the development of project managers is by nature many-sided and it might deviate from linear progressive education and career. The life-long perspective is an important aspect of project manager’s development, as its dynamics often lasts till the very end of the professional life cycle. Project manager’s development can be described in such directions as academic, professional, and personal. In this paper, the author highlights the significant role of life-long learning and those aspects of education, development, and experience, which are relevant for life-long learning in project management; as well as the need to empower such learning which can be addressed though the available PM practices.