Вип. 13

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/339

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Основні тенденції прозорості бюджетного процесу
    (КНУБА, 2013) Цюцюра, С. В.; Криворучко, О. В.; Цюцюра, М. І.
    Висвітлено проблеми прозорості та особливостей участі громадськості й представників влади в бюджетному процесі з метою реалізації єдиної кадрової політики в державних структурах та впровадження єдиного ціннісного підходу в управлінні проектами розвитку.
  • Документ
    Системи управління навчальним процесом студентів з розгалуженою організацією дистанційного навчання у вищому навчальному закладі
    (КНУБА, 2013) Федусенко, О. В.; Рафальська, О. О.
    Наведено огляд наявних систем управління навчальним процесом, проаналізовано їх функціональні можливості та запропоновано модель розгалуженої організації дистанційного навчання.
  • Документ
    Використання імітаційного моделювання для формування нормативів витрат ресурсів для будівельних процесів
    (КНУБА, 2013) Задоров, В. Б.; Шпирний, В. Т.; Шабала, Є. Є.
    Запропоновано підхід до ефективного розрахунку нормативів витрат ресурсів на будівельні процеси рівня кошторисного виміру за допомогою імітаційного моделювання. В якості математичного апарату для моделювання динамічних дискретних систем пропонується використовувати мережі Петрі.
  • Документ
    Оптимізація управління інформацією в продуктових системах управління проектами
    (КНУБА, 2013) Лисицін, О. Б.; Катаєв, Д. С.; Єгорченков, О. В.
    Виділена проблема управління інформацією в проектно-виробничій діяльності підприємств. Визначені класи впливів на зацікавлені сторони проектів та розроблено оптимізаційну модель інформаційної взаємодії в цій діяльності.
  • Документ
    Разработка аппаратно-программного комплекса мониторинга перевозки опасных грузов
    (КНУБА, 2013) Доманецкая, И. Н.; Хроленко, А. В.; Федусенко, Е. В.; Федусенко, А. А.
    Рассмотрены вопросы создания системы мониторинга перевозки опасных грузов, которая позволит уменьшить вероятность возникновения чрезвычайных ситуаций при перевозке опасных грузов и уменьшить последствия при возникновении таких ситуаций.
  • Документ
    Вплив формуючого тракту на представлення дефекту типу «тріщина» на цифровому зображенні
    (КНУБА, 2013) Горда, О. В.; Пузько, О. О.
    Визначено актуальність та проаналізовано проблеми впливу компонентів тракту формування зображення дефекту типу «тріщина» на розв’язання задачі ідентифікації об’єкта у оптичному діапазоні, що пов’язані з внесенням спотворень та втратою інформації, що обґрунтовує необхідність розробки формалізованої моделі тракту. Визначено основні залежності представлення зображення від умов зйомки та компонентів формування зображення.
  • Документ
    Мова моделювання будівельних технологій «АІМО»
    (КНУБА, 2013) Задоров, В. Б.; Васильєв, О. О.; Дерев’янко, І. В.
    Розглянуто передумови створення мови моделювання будівельних технологій «АІМО», основні вимоги щодо її розробки, складові елементи. Наведено опис сутностей, конструктивів, ресурсів, технологій мови. Наведено опис мови в нотації Бекуса-Наура.
  • Документ
    Створення інформаційної технології управління навчальним процесом у ВНЗ
    (КНУБА, 2013) Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Білоконь, С. С.
    Наведено основні компоненти і порядок реалізації модулів інформаційної технології планування обсягів навчальної роботи у вищому навчальному закладі. Розглянуто управління навчальним процесом, що базується на реалізації дій, які забезпечують формування планів проведення занять, розрахунку й розподілу штатної кількості викладачів вищого навчального закладу, проектування оптимального розкладу і оперативного управління та моніторингу занять.
  • Документ
    Методы управления информационно-продуктовыми проектами через определение оптимальной траектории движения объектов образовательных сред в проектно-векторном пространстве
    (КНУБА, 2013) Белощицкий, А. А.; Вацкель, В. Ю.
    Предложен метод определения наиболее вероятных значений неизвестных координат объектов в расширяющемся проектно-векторном пространстве по координатам заданных измерений, а также предложен ориентированный на специфику образовательных сред метод расчета рациональной траектории движения в проектно-векторном пространстве. Метод базируется на представлении целей проекта конечными точками движения и позволяет определить рациональную траекторию движения объектов и субъектов проектов в проектно-векторном пространстве.