Вип. 20-21

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/9755

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Проблеми сучасної архітектурно-дизайнерської освіти
    (КНУБА, 2020) Акопова, А. О.; Слєпцов, Олег Семенович
    Навчання архітектурно-дизайнерської діяльності, динамічно розвивається і переходить на нову іншу систему функціонування. Освітній процес змінюється, на заміну традиційними способами і методами навчання приходять нові. Сучасне прогресивне суспільство ставить нові актуальні завдання перед архітектором-дизайнером нового покоління, тому і принципи освітнього процесу повинні бути переглянуті і актуалізовані. У статі розглянуті основні проблеми при підготовці спеціалістів до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки використано основні принципи навчання, серед яких виділено принципи фундаментизації, неперервності та ступеневості змісту професійної освіти. Розглянуто вимоги до інтеграції загально-художніх і професійних знань у підготовці майбутніх архітекторів. Теоретично доведено, що зміст знань, які має засвоїти майбутній дизайнер-архітектор, поєднує наступні напрями: загальнотеоретичний, загально-художній, професійно орієнтований, інженерно-технічний та технологічний, а також організаційно- технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах. Розглянуті основні проблеми та недоліки при підготовці архітекторів, спроби їх вирішення, та переосмислення існуючих методик освіти.
  • Документ
    «BAUHAUS 100» або як святкують архітектурний ювілей в Німеччині
    (КНУБА, 2020) Серьогін, Юрій Іванович; Богданов І. В.
    Група українських архітекторів прийняла участь у святкуванні ювілею славетної архітектурної школи. Автори діляться своїми враженнями з приводу відношення німецького суспільства до Архітектури та архітекторів. Ці традиції цінування архітектури, архітектурних творів та будівель мають глибокі корні в культурі німецької нації та поваги до їх носіів – архітекторів. Новий виток розвитку архітектурна культура та професія що на неї спирається отримала в часи Веймарської республіки 1918 – 1923рр. Заснована в ті часи архітектурна школа BAUHAUS додала оттінки інтернаціоналізму завдяки цілій плеяді фахівців з різних напрямків мистецтва. Саме тому школа BAUHAUS глибоко вплинула на розвиток багатьох видів мистецтва в ведучих країнах світу. Бистрому розповсюдженню ідей BAUHAUS на світову культуру та мистецтво посприяла, як не дивно, фашистська Німечччина, що в 1936 році закрила школу. Більшість викладачів та учнів вимушені були втекти в США завдяки політичним та расістським переслідуванням. Тут вони асимулювалися та подовжили свою творчість та діяльність настільки успішно, що після завершення Другої Світової Війни їх ідеї та досягнення дуже швидко розповсюдилися по всьому світу.