Перегляд Автор "Білощицька, Світлана Василівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматичний аналіз подібностей схем та діаграм в електронних текстових документах(КНУБА, 2016) Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Чала, Лариса Ернестівна; Білощицька, Світлана Василівна; Кучанський, Олександр Юрійович; Удовенко, Сергій ГригоровичПоширеним типом графічних об’єктів в наукових текстах, що тематично пов’язані з проблемою розробки та використання технологій обробки даних в складних системах різного функціонального призначення, є схеми перетворення інформації (насамперед схематичні відображення алгоритмів системи) та спеціалізовані діаграми. Для аналізу подібностей схем та діаграм, які містяться в текстових документах, доцільно використовувати не лише оцінювання характеристик графічних зображень, застосовуючи стандартні методи їх порівняння, а й брати до уваги особливості побудови схемних зображень. Тому для знаходження повних або неповних дублікатів таких графічних об’єктів пропонується підхід, що передбачає використання результатів аналізу їх топологічної структури.Документ Гібридний підхід до аналізу та розпізнавання математичних формул з метою виявлення в них подібностей(КНУБА, 2016) Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Чала, Лариса Ернестівна; Білощицька, Світлана Василівна; Кучанський, Олександр Юрійович; Удовенко, Сергій ГригоровичСкладність аналізу і розпізнавання математичних формул, які містяться в текстових документах, полягає в тому, що для знаходження неповних дублікатів необхідно аналізувати не просто графічне зображення, проводячи фільтрацію, виділення контурів і застосовуючи специфічні методи порівняння, а й текстову інтерпретацію формули, щоб мати змогу ідентифікувати неповний дублікат, за умови, що у формулі було змінено позначення літер, символи математичних операцій, форми дужок тощо. Тому для знаходження неповних дублікатів математичних формул пропонується гібридний підхід, що передбачає використання шаблонів, створених відповідно до особливостей графічних редакторів, та спеціальних конверторів формул з різних форматів до канонічного формату.Документ Концептуальна модель інформаційної технології оцінювання результатів науково-дослідної діяльності(КНУБА, 2017) Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Андрашко, Юрій Васильович; Білощицька, Світлана Василівна; Кузка, Олександр ІвановичРозглянуто концептуальну модель інформаційної технології оцінювання результатів наукової діяльності науковців, вищих навчальних закладів та їх структурних підрозділів. Обґрунтовано необхідність розробки даної технології. Запропоновано функціонально-модульний підхід до побудови інформаційної технології. Розглянуто основні завдання та принципи функціонування кожного з трьох модулів технології. В роботі розглянуто основні джерела збору інформації та завдання її первинної обробки. Сформовано основні вимоги до модуля зберігання інформації. Розглянуто основні задачі аналізу інформації, зокрема задачі оцінювання результатів, кластеризації діяльності за напрямами та прогнозування перспектив розвитку наукової діяльності. В статті наведено пропозиції щодо перспектив впровадження технології.Документ Математична модель планування та моніторингу обсягів навчальної роботи викладачів і студентів вищих навчальних закладів(КНУБА, 2014) Баженов, Віктор Андрійович; Лізунов, Петро Петрович; Білощицький, Андрій Олександрович; Білощицька, Світлана Василівна; Палій, Сергій ВолодимировичЗапропоновано застосування методології структурного аналізу SADT. Розроблена модель інформаційних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи. Розроблено методи розрахунку навчального навантаження студентів і викладачів ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Запропоновано математичну модель функціональних компонентів процесів планування і моніторингу обсягів навчальної роботи.Документ Метод вилучення помилкових збігів текстів в електронних документах(КНУБА, 2015) Білощицький, Андрій Олександрович; Криштоф, Світлана Дмитрівна; Білощицька, Світлана Василівна; Діхтяренко, Олександр ВасильовичРозглянуто модель збігу та метод визначення нечітких збігів у тексті, на їх основі запропоновано метод вилучення помилкових збігів текстів у документах, що перевіряються. Показано, що за рахунок використання методу локально-чутливої хеш-функції знаходження нечітких збігів можна отримати кращий результат, ніж при використанні криптографічної хеш-функції. Оскільки зі збільшенням повноти охоплення точок страждає точність методу, було розроблено метод фільтрації помилкових збігів, який базується на припущенні, що справжні збіги між елементами індексу обов’язково будуть з’являтися на незначній відстані один від одного (відстань – різниця номерів елементів індексу), причому одна група збігів повинна мати незначні відстані як в документі, що перевіряється, так і в документі, з яким перевіряється. Розроблений метод використовує Декартову площину та оптимізований спосіб розрахунку відстаней між елементами для вилучення помилкових результатів і визначення нечітких збігів.Документ Огляд методів оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів(КНУБА, 2017) Андрашко, Юрій Васильович; Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Білощицька, Світлана Василівна; Лященко, Тамара ОлексіївнаОцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів є важливими складовими управління освітніми процесами. В дослідженні розглянуто методи оцінювання науково-педагогічних працівників, які впроваджені в деяких вищих навчальних закладах України. Наведено основні недоліки цих методів та пропозиції щодо їх усунення. Сформульовано основні вимоги щодо розробки нової методики оцінювання. Крім того, в статті розглянуті міжнародні та національні методики оцінювання діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз параметрів, що використовуються при побудові національних та міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів. Встановлено, що для різних видів вищих навчальних закладів краще застосовувати різні методи оцінювання.