Перегляд Автор "Беспалов, Д. О."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання данних операторів стільникового зв’язку для визначення рухомості населення на прикладі міста Києва та Київської області(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Тацій, М. П.Приводиться методологія визначення рухомості шляхом збору та аналізу даних мобільного оператора.Документ Дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2010) Осєтрін, Микола Миколайович; Беспалов, Д. О.У роботі дається актуальність теми та обґрунтування подальшого її дослідження.Документ Збір, обробка і оцінка інформації в ході дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.У статті дається визначення параметрам, необхідним для оцінки режиму руху транспортного та пішохідного потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них. Надаються рекомендації по їх збору і подальшої оцінки.Документ Коефіцієнти добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста (на прикладі м. Києва)(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Петрук, В. Б.; Королевська, І. В.Розглянутий показник добової інтенсивності руху транспорту. Проаналізований існуючий метод визначення коефіцієнтів добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на основі натурних обстежень на вулично-дорожній мережі міста. Запропонований новий підхід визначення коефіцієнтів, заснований на основі соціологічного опитування населення міста. Виконана порівняльна характеристика та аналіз різних методів визначення коефіцієнтів.Документ Методи проведення досліджень мобільності населення міста(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Розглядаються методи проведення досліджень та аналізуються показники мобільності населення міста.Документ Основні принципи створення транспортної моделі міста(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Приводяться основні принципи створення і роботи транспортної моделі міста.Документ Особливості режиму руху транспортного потоку на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2011) Осєтрін, Микола Миколайович; Беспалов, Д. О.У статті пропонується визначення терміну «режим руху», надається набір характеристик, що включає дане поняттДокумент Оцінка рівня енергозбереження на перетинах міських магістралей в різних рівнях за допомогою моделювання транспортних потоків(КНУБА, 2011) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.Дається визначення поняттю “енергоефективний режим руху на перетинах магістралей в різних рівнях”. Приводяться пропозиції, щодо його визначення та формування за допомогою програми моделювання транспортних потоків.Документ Оцінка якості транспортної моделі міста(КНУБА, 2016) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Наводяться методи оцінки якості транспортної моделі міста.Документ Програмне забезпечення і інтернет-ресурси у допомогу інженеру-транспортнику(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.У статті надається короткий огляд програм, що стануть у нагоді інженеру-транспортнику. Наведено їх основні функції та особливості застосування.Документ Способи підвищення точності збору вихідних даних шляхом автоматизації підрахунку інтенсивності руху транспорту та пішоходів(КНУБА, 2020) Тарасюк, В. П.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Стаття спрямована на ознайомлення із способами підвищення точності збору вихідних даних шляхом автоматизації підрахунку інтенсивності руху транспорту та пішоходів. Робота виконана на прикладі програмних платформ для автоматизованого обліку руху транспорту та пішоходів GoodVision Video Insights та DataFromSky.Документ Транспортне моделювання як один із методів оцінки ефективності інженерно-планувальних елементів розв’язок в різних рівнях(КНУБА, 2019) Осетрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Тарасюк, В. П.Стаття спрямована на ознайомлення читачів з оцінкою ефективності інженерно-планувальних елементів розв’язок в різних рівнях, а саме місць примикання лівоповоротних з’їздів до прямого магістрального напрямку. Відповідна оцінка здійснена на прикладі найбільш розповсюдженого типу розв’язок на вулично-дорожній мережі міст України - «лист конюшини». Якість роботи транспортних розв’язок багато в чому визначається ефективністю функціонування лівоповоротних з’їздів та може бути визначена на основі транспортного моделювання. В зв’язку з цим для визначення впливу розподілу пріоритетних напрямків руху транспортних засобів у межах конфліктних зон місць примикання лівоповоротних з’їздів до прямих магістральних напрямків на середній час затримки транспорту було використане сучасне програмне забезпечення для мікромоделювання - PTV Vissim. Даний програмний комплекс працює на основі психофізіологічної моделі Відемана, що базується на стохастичному розподілі вхідного транспортного потоку. Функціонал комплексу дає можливість отримати різноманітні показники як для усієї розв’язки в цілому, так і будь-якого її структурного елементу окремо. В результаті проведеного експерименту встановлено, що будь-який елемент розв’язки в різних рівнях, в тому числі примикання з’їзду до прямого магістрального напрямку, має свою граничну пропускну спроможність, в результаті вичерпання якої, середній час затримки транспорту збільшується до наближеного максимуму і не зменшується до розвантаження відповідного елемента. При цьому різні способи обмеження руху в конфліктних зонах (пріоритет прямого магістрального напрямку або взаємний конфлікт транспортних потоків) генерують різні показники середнього часу затримки в межах розв’язки в різних рівнях.Документ Управління безпекою дорожнього руху у містах за допомогою транспортного моделювання(КНУБА, 2015) Беспалов, Д. О.Коротко описані принципове бачення підходів до вирішення задач з оцінки безпеки дорожнього руху в сучасних містах України