2016

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1199

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Територіальна громада як групова форма розселення : сильні і слабкі сторони, можливості і ризики
    (Економічна думка, 2016) Панченко, Тамара Федотівна; Яценко, Віктор Олександрович
    Суттєві перетворення в політичній, соціально-економічній та містобудівній сферах, які проходять в Україні, не можуть не впливати на просторове їх відображення, а саме на реформування системи розселення. Це, в першу чергу, стосується системи розселення локального рівня – міських та сільських поселень, які найбільше зазнають кардинальних змін з позиції впливу різних сфер існування суспільства: погіршення умов проживання і незадовільне інженерне забезпечення, нецільове використання землі і самовільне її освоєння, знищення природи, погіршення екології і ще багато недоліків архітектурно- містобудівної діяльності та неузгодженого галузевого законодавства. Разом з тим відомо, що саме нормативно-законодавча база має необхідний об'єм інструментів, за допомогою яких можна впливати на покращення стану середовища проживання людини. Це і регламенти системи освіти, науки, проектної діяльності містобудівного регулювання, інформаційні ресурси, можливість впливу на систему управління територіальними об’єктами різних ієрархічних рівнів.
  • Документ
    Об’єднання територіальних громад: проблеми, рішення, перспективи
    (Економічна думка, 2016) Пільтяй, Катерина Юріївна
    Про децентралізацію згадується ще у Конституції Української Народної Республіки від 29 квітня 1918 року, у якій зазначалося:«не порушуючи єдиної своєї влади УНР надає своїм землям, волостям і громадам широкого самоврядування, дотримуючись принципу децентралізації» [5]. Майже сто років по тому, Україна стала на шлях розвитку створення спроможних громад, тобто шлях децентралізації. Основними завданнями децентралізації є досягнення оптимального розподілу повноважень між органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади на засадах субсидіарності та створення дієздатних територіальних громад як базової ланки адміністративно-територіального устрою.