2022
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/9780
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Agile-підходи в дистанційному навчанні здобувачів освіти за спеціалізацією «професійна освіта (будівництво та зварювання)»(КОМПРИНТ, 2023) Красильник, Юрій Семенович; Мельниченко, Павло В’ячеславовичКардинальні вимоги до змісту освітніх програм визначаються концептуальним моделюванням професійних компетентностей здобувачів вищої освіти. Реалізація Аgile-підходів в підготовці здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)» у дистанційному форматі може сприяти підвищенню рівня їх професійної компетентності та їх конкурентоздатносності на ринку праці.Документ Проблеми професійної освіти на сьогоднішній день та приклади їх вирішення в інших країнах(КОМПРИНТ, 2023) Калениченко Руслан Арсенович,; Коренюк Тамара ОлегівнаВ сучасній професійній освіті є досить багато проблем. А саме: недостатнє фінансування, невідповідність кваліфікації випускників ринку праці, недостатня мотивація здобувачів освіти, якість самої освіти.Документ Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу студентів з обмеженими можливостями в умовах професійної освіти(КОМПРИНТ, 2023) Калениченко Руслан Арсенович,; Скорик Ганна ЮріївнаСучасне суспільство висуває нові вимоги, створює нові завдання та змушує стикатися з новими викликами. Одним із них є створення надзвичайно важливого орієнтиру кожної держави – забезпечення ідентичних можливостей активної, і водночас ефективної участі усіх членів суспільства в його житті, а не лише створення рівних умов для здобуття освіти. Така ціль є пріоритетною на різних рівнях: від державного до регіонального та міжнародного.Документ Проблеми професійної освіти на сьогоднішній день та приклади їх вирішення в інших країнах(КОМПРИНТ, 2023) Калениченко, Руслан Арсенович,; Коренюк, Тамара ОлегівнаВ сучасній професійній освіті є досить багато проблем. А саме: недостатнє фінансування, невідповідність кваліфікації випускників ринку праці, недостатня мотивація здобувачів освіти, якість самої освіти.