Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Використання методів інтеграції для створення узагальненої інформаційної моделі будівельного об’єкта
    (КНУБА, 2016) Барабаш, Марія Сергіївна; Київська, Катерина Іванівна
    Викладено сучасні принципи інформаційного моделювання будівельних об’єктів. Розглянуто різні системи автоматизованого проектування, які використовуються для створення комп'ютерних моделей будівельних об’єктів на різних стадіях проектування. Проведено аналіз наведених методів інтеграції систем автоматизованого проектування. Обґрунтовано створення нового методу інтеграції параметричної моделі на базі програмного комплексу САПФІР-3D, суть якого полягає у створенні окремого файлу, в якому міститься додаткова інформація про елементи інформаційної моделі будівельного об’єкта. Доцільність такого підходу в тому, що будівельні моделі проектуються як єдине ціле, і при зміні інформації по будь-якому елементу, автоматично змінюються параметри всіх пов’язаних з ним елементів. Також в статті наведені результати роботи створеного модуля інтеграції графічної двовимірної моделі будівлі в 3D модель.
  • Документ
    Дослідження факторів ефективності проектів інтеграції у світовий освітній простір
    (КНУБА, 2016) Кошкін, Костянтин Вікторович; Возний, Олександр Михайлович; Нікітін, Павло Володимирович
    Впровадження Болонського процесу у систему вищої освіти України потребує вирішення нагальних проблем щодо розвитку наукових та практичних аспектів управління процесом її інтеграції у світовий освітній простір, як сукупністю програм та окремих проектів, об’єднаних спільною метою. На основі дослідження процесів інтеграції національної освіти у світовий освітній простір побудована когнітивна модель факторів ефективності проектів інтеграції. Представлені результати оцінки впливу величини зміни факторів ефективності на всі результуючі параметри проекту. Зроблено висновки про те, що запропонована модель дозволяє приймати обґрунтовані рішення при управлінні такими проектами в умовах встановлених економічних та організаційних обмежень.
  • Документ
    Впровадження технології моделювання інформаційних об'єктів на етапах життєвого циклу
    (КНУБА, 2019) Чернишев, Денис Олегович; Київська, Катерина Іванівна; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Цюцюра, Микола Ігорович; Гоц, Владислав Володимирович
    Проблема інноваційного підходу у сфері проектування важлива для всього будівельного комплексу. На сьогодні момент змінилися технологічні можливості проектних організацій, що обумовлено масштабним застосуванням сучасних проектних рішень на основі інноваційного програмного забезпечення, автоматизованих комплексів, засобів розрахунку з підвищеною продуктивністю. У сучасних умовах для успішної реалізації проекту необхідно широке використання інформаційних технологій. Новий рівень задоволення цих потреб забезпечують сучасні системи автоматизованого проектування, що реалізують технологію інформаційного моделювання будівель. Для визначення напряму подальших перспективних досліджень за цим напрямом були проаналізовані та узагальнені інноваційні підходи в проектуванні будівельних об'єктів. Запропоновано шляхи комплексного використання програмних комплексів автоматизованого проектування на різних етапах життєвого циклу об'єктів будівництва.
  • Документ
    Інтегрований підхід до навчання в освітньому процесі
    (КНУБА, 2019) Бойко, Євгенія Григорівна; Рафальська, Олена Олександрівна; Юхимович, Галина Петрівна
    Наведено основні моменти застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі, а саме: актуальність впровадження інтеграції в навчальний процес; етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання; підвищення ефективності навчання в результаті використання способів інтеграції змісту навчання. Застосування інтегрованого підходу до навчання в освітньому процесі з метою підвищення рівня всерозвитку учня/студента відіграє важливу роль в організації ефективного навчання. Водночас такий підхід дає змогу зменшити перенавантаження учня/студента, а також зменшити затрати на реалізацію процесів навчання. Інтеграція в освітньому процесі дає можливість якісно оновити зміст освіти.