Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Оцінювання студентів в умовах компетентнісного підходу
    (КНУБА, 2013) Васильєва, К. С.; Щербина, О. А.
    Розглянуто питання організації оцінювання студентів в умовах компетентнісного підходу, використання модуля «Репозиторій компетентностей» до системи управління навчанням Moodle та балансування навчального плану на основі показників репозиторію.
  • Документ
    Огляд методів оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів
    (КНУБА, 2017) Андрашко, Юрій Васильович; Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Білощицька, Світлана Василівна; Лященко, Тамара Олексіївна
    Оцінювання результатів діяльності науково-педагогічних працівників та вищих навчальних закладів є важливими складовими управління освітніми процесами. В дослідженні розглянуто методи оцінювання науково-педагогічних працівників, які впроваджені в деяких вищих навчальних закладах України. Наведено основні недоліки цих методів та пропозиції щодо їх усунення. Сформульовано основні вимоги щодо розробки нової методики оцінювання. Крім того, в статті розглянуті міжнародні та національні методики оцінювання діяльності вищих навчальних закладів. Проведено аналіз параметрів, що використовуються при побудові національних та міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів. Встановлено, що для різних видів вищих навчальних закладів краще застосовувати різні методи оцінювання.
  • Документ
    Концептуальна модель інформаційної технології оцінювання результатів науково-дослідної діяльності
    (КНУБА, 2017) Білощицький, Андрій Олександрович; Кучанський, Олександр Юрійович; Андрашко, Юрій Васильович; Білощицька, Світлана Василівна; Кузка, Олександр Іванович
    Розглянуто концептуальну модель інформаційної технології оцінювання результатів наукової діяльності науковців, вищих навчальних закладів та їх структурних підрозділів. Обґрунтовано необхідність розробки даної технології. Запропоновано функціонально-модульний підхід до побудови інформаційної технології. Розглянуто основні завдання та принципи функціонування кожного з трьох модулів технології. В роботі розглянуто основні джерела збору інформації та завдання її первинної обробки. Сформовано основні вимоги до модуля зберігання інформації. Розглянуто основні задачі аналізу інформації, зокрема задачі оцінювання результатів, кластеризації діяльності за напрямами та прогнозування перспектив розвитку наукової діяльності. В статті наведено пропозиції щодо перспектив впровадження технології.