Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Декомпозиція задачі параметричної оптимізації в умовах невизначеності інформації
    (КНУБА, 2010) Полтораченко, Н. І.
    Розглянуто задачу параметричної оптимізації інженерної мережі при сепарабельній цільовій функції з дискретними та інтервальними змінними, які виражають невизначеність вихідних даних. Запропоновано декомпозицію математичної моделі задачі.
  • Документ
    Застосування методів багатокритеріальної оптимізації до планування вантажних перевезень
    (КНУБА, 2010) Задоров, В. Б.; Федусенко, Е. В.; Федусенко, А. О.
    Запропоновано багатокритеріальну модель, яка дозволить збільшити ефективність управління перевезенням вантажів у динамічній транспортній мережі за рахунок складання попереднього плану перевезень з урахуванням основних чинників.
  • Документ
    Розробка моделі ІС оперативного управління логістикою вантажоперевезень
    (КНУБА, 2013) Задоров, В. Б.; Федусенко, О. В.; Федусенко, А. О.
    Розглянуто питання створення ефективної інформаційної системи оперативного управління логістикою вантажоперевезень, яка дозволить підвищити якість прийняття управлінських рішень в діяльності транспортного управління підприємства великого будівельного холдингу.
  • Документ
    Використання компонента GMap.NET в інформаційній системі оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Федусенко, Олена Володимирівна; Федусенко, Анатолій Олександрович; Цюцюра, Микола Ігорович
    Розглянуто питання розробки інформаційної системи (ІС) оперативного управління логістикою вантажоперевезень у будівництві. Метою статті є підвищення ефективності управління будівельним холдингом за допомогою розробки моделей, методів, алгоритмів і програмних засобів ІС оперативного управління логістикою вантажоперевезень. Означена інформаційна система може бути використана для підготовки планів перевезення при прийнятті управлінських рішень щодо вантажоперевезень у будівництві. Одним з головних модулів даної системи є модуль формування динамічної транспортної мережі, який пропонується розробляти з використанням компоненту GMap.Net, що дозволяє приєднуватися до карт Google та спрощує побудову транспортної мережі.
  • Документ
    Bизначення області керованості потоків в автономних підграфах декомпозованої інженерної мережі
    (КНУБА, 2019) Безклубенко, Ірина Сергіївна; Баліна, Олена Іванівна
    Розглянуто один із найбільш ефективних підходів до розв'язання задач математичного програмування в умовах великої розмірності ‒ декомпозиційний підхід, згідно якого розв'язання основної задачі замінюється розв'язанням підзадач меншого розміру. Декомпозиційні методи при розв'язанні задач великого розміру дають можливість забезпечити раціональний режим обміну між оперативною і зовнішньою пам’яттю (при розв'язанні кожної окремої під задачі використовується тільки частина вхідних або проміжних даних). Як правило, розв'язання задач меншого розміру менш трудомістке з точки зору обчислення, тому що декомпозиційні методи забезпечують розчленування вхідної задачі на ряд простіших задач, що допомагає збільшити ефективність розв'язання задач великої розмірності звичайними методами, використовуючи їх в рамках декомпозиції. Запропоновано декомпозиційний алгоритм розрахунку області керованості потоків мережі, що декомпозується на дві підсистеми, пов'язані однією дугою.