Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Управління проектами розвитку змісту освіти як управління успішними проектами за методологією MSP
    (КНУБА, 2014) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Висвітлені питання управління успішними проектами за методологією MSP при управлінні програмами і проектами в бюджетній сфері (в галузі освіти), а саме, практичному підтвердженню успішного досягнення трансформаційних змін, які базуються на досвіді організацій як державного, так і приватного сектору.
  • Документ
    Впровадження трансформаційних бізнес-змін в управління проектами розвитку змісту освіти за методологією MSP
    (КНУБА, 2014) Бушуєв, Сергій Дмитрович; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Розглянуто питання управління успішними проектами за методологією MSP при управлінні програмами в галузі освіти, а саме, визначення специфіки та атрибутів критичних факторів успіху за індивідуальними властивостями програм та застосування цих критеріїв як частини розробки стратегії управління якістю ІТ проектів.
  • Документ
    Міжнародні стандарти у підвищенні ефективності та результативності освітніх послуг
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    До числа стратегічних цілей освітньої сфери, а саме вищих навчальних закладів, належить розробка ефективної та адаптованої системи менеджменту якості освіти. З боку органів державного нагляду в галузі освіти необхідне застосування погоджених стандартів, керівних принципів, моделей, методів, засобів, процедур, методологій, на підставі яких здійснюватиметься оцінка ефективності цих систем. Глобальні цілі розвитку освіти у сучасному житті чітко визначені у Декларації тисячоліття ООН на період з 2015 до 2020 років. Системні основи оцінки якості освіти припускають розгляд освітнього процесу «як системи», на «вхід» якої надходить «початковий матеріал» і зовнішні ресурси, що перетворюються в процесі освітньої діяльності в «кінцевий продукт» освітньої системи.
  • Документ
    Методика проектування системи менеджменту якості освіти у ВНЗ на основі логіко-структурного підходу
    (КНУБА, 2016) Цюцюра, Микола Ігорович; Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина Олександрівна
    Для успіху ВНЗ розробка і реалізація проекту створення системи менеджменту якості має суттєве значення та має бути виконана на рівні, який забезпечує технологічність процесу, можливість вдосконалення розробки, реалізації подальшого менеджменту ІТ-проекту і, за можливості, поширення отриманих результатів. Задовольнити ці вимогам можна, використовуючи для розробки ІТ-проекту створення логіко-структурного аналізу системи менеджменту якості. Концептуальною ідеєю даної роботи є створення та застосування дивергентної методології для розширення меж використання знань суміжними областями і використання цих знань у розвитку систем управління проектами, програмами і портфелями проектів у ВНЗ.