Управління розвитком складних систем
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації(КНУБА, 2010) Лізунов, П. П.; Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Лященко, Т. О.Запропоновано інформаційні технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи в умовах Болонського процесу, до яких відносяться: навчальні плани, множина обмежень на формування навчальних планів спеціальностей, контингент студентів, контингент викладачів.Документ Інтегроване технологічне середовище системи тестування для проміжного і підсумкового контролю знань студентів(КНУБА, 2010) Тесля, Ю. М.; Білощицька, С. В.; Безмогоричний, Д. М.; Синиця, В. Ю.Визначено проблему створення інтегрованого технологічного середовища системи тестування, яка міститиме не тільки засоби тестування студентів, але й засоби ідентифікації і верифікації осіб, що працюють в спеціалізованих комп’ютерних класах тестування. Наведено матричну структуру такого середовища.Документ Застосування математичного апарату теорії несилової взаємодії до побудови систем підготовки прийняття рішень в управлінні проектами(КНУБА, 2010) Білощицька, С. В.; Олексієнко, М. М.; Курілко, О. М.; Остапчук, Ю. О.Розглянуто проблему створення на базі математичного апарату теорії несилової взаємодії моделі та методу прийняття рішень, які можна було б використати для розробки економічно вигідних СППР в управлінні проектами.Документ Удосконалення методів і засобів сучасних інформаційних технологій в навчанні і контролі знань(КНУБА, 2011) Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Лісневський, Р. В.; Лященко, Т. О.Розглянуто метод оцінювання знань, що забезпечують використання як „жорстких”, так і „м'яких” (на основі алгебри нечітких множин) схем обчислень оцінок, розглянуто і обґрунтовано використання однопараметричної моделі Раша при оцінюванні студентів, розглянуто методику визначення істинності відповідей, а також Методику визначення рейтингу.Документ Створення інформаційної технології управління навчальним процесом у ВНЗ(КНУБА, 2013) Білощицький, А. О.; Білощицька, С. В.; Білоконь, С. С.Наведено основні компоненти і порядок реалізації модулів інформаційної технології планування обсягів навчальної роботи у вищому навчальному закладі. Розглянуто управління навчальним процесом, що базується на реалізації дій, які забезпечують формування планів проведення занять, розрахунку й розподілу штатної кількості викладачів вищого навчального закладу, проектування оптимального розкладу і оперативного управління та моніторингу занять.