Конференції

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Вагомість фізичної активності студентів у воєнний період: використання інформаційних технологій при вимушеному дистанційному навчанні
    (КОМПРИНТ, 2023) Федонюк Крістіна Олександрівна; Андріянова Валентина Анатоліївна
    Інтенсивний розвиток сучасних інформаційних технологій повинен визначати якісні зміни в системі освіти України. Широке впровадження інформаційних стандартів в сучасне освітнє середовище зробило набагато більш доступним використання інноваційних технологій в реалізації наукових, виховних, оздоровчих програм професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) технічного та фізкультурного профілів.
  • Документ
    Проблеми дистанційного навчання для закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час війни в україні
    (КОМПРИНТ, 2023) Руденко, Микола Васильович; Ващук, Іванна Євгеніївна
    Дистанційне навчання в Україні набувало постійного і кращого формату через вимушені обставини як і в інших країнах. Причиною цьому була пандемія, яка вплинула на велику кількість людей. Особливо вплинуло на навчання, так як студенти і викладачі, які звикли працювати в очному форматі були вимушені набувати знань й умінь для налагодження комунікації в навчальному процесі.
  • Документ
    Agile-підходи в дистанційному навчанні здобувачів освіти за спеціалізацією «професійна освіта (будівництво та зварювання)»
    (КОМПРИНТ, 2023) Красильник, Юрій Семенович; Мельниченко, Павло В’ячеславович
    Кардинальні вимоги до змісту освітніх програм визначаються концептуальним моделюванням професійних компетентностей здобувачів вищої освіти. Реалізація Аgile-підходів в підготовці здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Професійна освіта (Будівництво та зварювання)» у дистанційному форматі може сприяти підвищенню рівня їх професійної компетентності та їх конкурентоздатносності на ринку праці.
  • Документ
    Модель організації самостійної роботи здобувачів в системі дистанційної освіти
    (КОМПРИНТ, 2022) Корчова, Галина Леонідівна; Сушков, Олег Олександрович
  • Документ
    Дистанційне навчання: роль і місце в забезпеченні інформатизації освіти
    (2020-10-12) Юдічева, Ольга Петрівна
    Дистанційна освіта включає у себе низку освітніх послуг, що надаються віддаленою від навчального закладу студентам за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, що ґрунтується на засобах обміну навчальною інформацією за допомогою сучасних телекомунікаційних технологій. Якщо говорити про інноваційну модель, якою є дистанційне навчання, то вона має наступні риси: сутність технології навчання – розвиток здатності до самоосвіти і самовдосконалення; роль студентів у навчанні – активна, творча; основа навчальної діяльності – співпраця; центральна особа у навчанні – студент. Тобто, створюються умови для впровадження інтерактивних технологій викладання матеріалу, зазнає змін форма і зміст комунікацій між викладачем і студентом.