Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Дослідження показників технічного рівня баштових кранів
    (КНУБА, 2010) Назаренко, Іван Іванович; Пиляєв, Р. С.
    Зниження матеріаломісткості і енергоємності продукції, що випускається, особливої актуальності набуває комплексна оцінка технічного рівня машин. При оцінці технічного рівня сучасних баштових кранів необхідно враховувати не тільки їх технічні характеристики, що входять в показники призначення, але і конструктивну досконалість машин, їх економність, визначені рівнем проектно-конструкторських рішень [1]. Необхідно проводити зіставлення оцінюваного крана з кращими базовими зразками- аналогами, що відрізняються класифікаційним показником, що характеризує типорозмір даної машини, не більше ніж на 5-10%; Для баштових кранів таким показником є вантажопідйомність. Проте при таких обмежених змінах вантажопідйомності можливі значні коливання інших показників, наприклад, вантажного моменту, вильоту, висоти і швидкості підйому. В цьому випадку порівняння за абсолютними показниками (конструктивній масі, потужності і ін.) не дозволяє отримати зіставних результатів, тому доцільно застосовувати питомі відносні показники.
  • Документ
    Мінімізація коливань вантажу при горизонтальному переміщенні шарнірно-зчленованою стріловою системою крана
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, В'ячеслав Сергійович; Паламарчук, Дмитро Анатолійович
    Знаходження такого режиму роботи механізму зміни вильоту, що забезпечував би мінімальне відхилення вантажу від вертикалі
  • Документ
    Оцінка та аналіз надійності застосування баштових кранів в будівництві
    (КНУБА, 2009) Пиляєв, Ростислав Станіславович
    Сучасний стан виготовлення та експлуатації баштових кранів базується на зменшенні вартості виготовлення модулів шляхом збільшення об’єму випуску виробів одного типорозміру, зменшення потреби в площах і вживаному устаткуванні, а також збільшення в 5-10 разів числа виконань, що випускаються. Щодо експлуатації висуваються задачі будівництва об’єктів різної поверховості і складності, зниження вартості технічного обслуговування і ремонту за рахунок зменшення числа типорозмірів кранів і ширшого використання агрегатного ремонту, скорочення зайвих запасів невживаних секцій башт і стріл, а в результаті отримання високопродуктивних кранів.
  • Документ
    Дослідження коливань телескопічних стріл автомобільних кранів з амплітудно залежним розсіюванням енергії у матеріалі
    (КНУБА, 2009) Коваленко, С. В.
    При роботі автомобільного крану виникає потреба в гарантованому стані телескопічної стріли, яка будучи під навантаженням може здійснювати коливання в тій чи іншій площині. В роботі досліджуються повздовжні та поперечні коливання стріли із амплітудно залежним розсіюванням енергії.
  • Документ
    Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу
    (КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.