Техніка будівництва
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску(КНУБА, 2002) Ловейкін, В.С.; Човнюк, Ю.В.; Діктерук, М.Г.Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана) [2], де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатомДокумент Оптимізація конструктивних параметрів приводного механізму роликової формувальної установки з рекупераційним приводом(КНУБА, 2004) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.; Паламарчук, Д.А.Упровадження безвібраційних роликових машин у виробництво залізобетонних виробів зумовлене потребою підвищення ефективності формуючого обладнання. Незважаючи на постійне удосконалення вібраційних БФА, досі неможливо позбавитися підвищеного рівня шуму та вібрації на робочих місцях, що створює шкідливі умови праці.Документ Силовий аналіз роликової формувальної установки з рекупераційним приводом(КНУБА, 2003) Ловейкін, В.С.; Почка, К.І.В існуючих установках поверхневого ущільнення залізобетонних виробів використовується кривошипно-повзунний або гідравлічний привод зворотнопоступального руху формувального візка з укочуючими роликами [51Документ Оптимізація динамічного режиму руху механізмів і машин з урахуванням опору, пропорційного швидкості(КНУБА, 2002) Ловейкін, В.С.Метою цієї роботи є розробка методики оптимізації режимів руху механізмів і машин з урахуванням опору, пропорційного швидкості.Документ Розподіл між опором руху кочення та ковзання в конічних колесах та при русі циліндричного по колу(КНУБА, 2001) Бондаренко, Л. М.; Ловейкін, В.С.Розподіл опору руху в конічних колесах на складові кочення і ковзання виявляється досить складною задачею як при теоретичних, так і експериментальних дослідженнях. При перших це пов’язано з тим, що відсутні більш – менш прийнятні теоретичні залежності для визначення складової кочення, а при експериментальних – з труднощами по їх розподілу.