Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Экспериментальное моделирование кессонных перекрытий
    (КНУБА, 2015) Сурьянинов, Н. Г.; Твардовский, И. А.; Чучмай, А. М.
    Разработана экспериментальная модель кессонного перекрытия и методика его испытаний на действие равномерно распределенной нагрузки. По результатам всех этапов испытаний построены графики «нагрузка – прогибы». На поле экспериментальных графиков наложены линейные теоретические графики, построенные по компьютерной модели. Начальные этапы нагружения не выявили трещинообразования на боковых гранях испытываемой кессонной плиты. Визуальное раскрытие трещин началось при нагрузке, превышающей расчётную. Сравнение графиков экспериментальной и расчётной модели показывает отклонения, полученные в ходе проведения испытания. При этом перераспределение усилий в плите, которые были установлены при проведении эксперимента, дают отрицательный прогиб в консоли, что не отражает расчётная модель, разработанная в программном комплексе SCAD.
  • Документ
    Тенденції художньо-декоративного освітлення міського середовища
    (КНУБА, 2017) Войко, Н. Ю.
    Викладено історію розвитку штучного освітлення та наданий аналіз сучасного стану цієї галузі; визначені основні функції зовнішнього освітлення та сучасні вимоги і умови щодо освітлення міських територій; доведено що світлотехніка в наші дні є важливим компонентом організації міського середовища.
  • Документ
    Світло і колір у психоемоційному сприйнятті архітектурного образу
    (КНУБА, 2019) Кондрацька, О. І.; Товбич, В. В.
    В статті продовжено розгляд ідеї формотворення архітектурного образу, коли головним компонентом є система світло-колір. В роботі пропонується розглядати психоемоціональне сприйняття світла і кольору і визначити відповідність певним асоціативним емоціям. Визначено недостатність визначень емоцій і кольорів. Розширити лінійку емоцій дозволила авторська методика та лінгвістична описова асоціативна модель, яка описує відчуття і враження від світло-кольорової гамми. Це дозволить формувати світло-кольоровий архітектурний образ цілеспрямовано і керовано.
  • Документ
    Світло і колір як головна формоутворююча компонента в архітектурному образі
    (КНУБА, 2018) Кондрацька, О. І.
    В статті розглянуто ідею формотворення архітектурного образу, коли головним компонентом є система світло-колір (С+К). Ця гіпотеза підтверджується практичними доробками сучасних архітекторів, які ставили головним компонентом образу колір. В роботі пропонується розглядати такий головний компонент як взаємоузгоджену систему світла і кольору з урахуванням кількісних показників всіх складових станів і їх взаємовплив. Це дозволить формувати світло-кольоровий архітектурний образ цілеспрямовано і керовано.
  • Документ
    Структура взаємозв’язку колористики інтер’єру і художньо-декоративних засобів
    (КНУБА, 2017) Пилипчук, О. Д.
    В статті підняте питання про актуальність проблеми взаємозв’язку колористики інтер’єру і художньо-декоративних засобів. Розглянуто зв’язок колірного оточення інтер'єрного простору від закладеної в створеному просторі ідеї. Визначено ряд невід'ємних факторів, пов'язаних між собою і що надають основний вплив на сприйняття художньо-декоративних поверхонь в інтер’єрному просторі. Запропонована структура в розміщенні художньодекоративних форм, розроблені засоби для досягнення потрібної художньої виразності середовища. За допомогою зробленого аналізу та приведених прикладів, які виконані автором статті, наведені основні, принципи які можуть бути так само і інструментом в роботі художника-дизайнера, що дозволить йому з більшим професіоналізмом підійти в рішенні поставленого творчого завдання щодо розміщення художньо-декоративних поверхонь в колористичному просторі інтер'єру.
  • Документ
    The meanings and techniques of lighting in the car service
    (2018-01-19) Рetrunya, Olga
    The notion of a harmonious light environment involves the execution of a variety of sos-free functions. First of all, it is the creation of comfortable living conditions for people, which is to ensure the safety of traffic and pedestrians and the holistic perception of city accounting in the dark period of time. The provision of light comfort in the evening and at night is achieved on the basis of rationally selected quantitative and qualitative characteristics of artificial lighting, which are regulated by the norms.Use of territories under the car-care center is used by special measures for engineering improvement. This makes it possible to create a high level of general and artistic and aesthetic perception of the objects of the city's car service.Quality lightning is profitable. Since, the good lightning of the city reduces the number of injuries in an accident. The level of personal safety currently depends on the quality of lighting of courtyards, footpaths and playgrounds. Information to enrich or change the emotional comfort of a person is possible with the help of the right color. The basis of the formation of architectural and urban light space play of colors of the light are solved by multiple tasks: there is a light floral environment, take into account the stakes and the transfer of the color from artificial light sources at night. It is not allowed color bright "separation", bright" failure", excessive brightness, which violates the unity of the composition. The quality of light delivery depends on the spectral composition of the light source, which determines its light transmission. Lighting techniques are aimed at identifying the characteristics and effects of lighting. Lighting of facades of buildings with general flood lighting should provide visibility of its decorative and plastic elements. The main requirement for the system of light ensembles of the city is-taking into account the visual perception of a person of the illuminated object in space.