Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Размещение архитектурно-строительных вузов в городе Исфахан(КНУБА, 2012) Эмамианфар, АлиВ статті проаналізовано розміщення архітектурно-будівельних вузів у м. Ісфахан, розглянуто різні прийоми рішень генеральних планів вузів.Документ Анализ научного опыта по вопросам формирования и градостроительного развития комплексов вузов в крупнейшем городе(КНУБА, 2016) Левченко, Д. Р.; Древаль, И. В.У статті проведено аналіз наукових робіт з питань формування та розвитку комплексів вузів у структурі сучасного міста. Виявлено та систематизовано основні результати досліджень. Визначено їх головні напрямки.Документ Принципи оптимізації територіально-планувальної структури вищих навчальних закладів України(КНУБА, 2014) Бондар, А. В.У даній статті надається загальна характеристика розташування навчальних корпусів вищих навчальних закладів (далі – ВНЗ) відносно їх головного корпусу (на прикладі м. Києва), розглядається вплив розташування корпусів ВНЗ в міському середовищі на організацію навчання в цілому, пропонуються концептуальні принципи територіальної організації ВНЗ.Документ Структура архитектурного образования в Иране(КНУБА, 2012) Эмамианфар АлиВ статье рассмотрены уровни архитектурного образования в ИранеДокумент Зарубежная практика формирования учебных заведений архитектурно-художественного образования ХХ века(КНУБА, 2012) Крыжантовская, О. А.в статье рассмотрен зарубежный опыт создания функционально-планировочной структуры учебных учреждений архитектурнохудожественного образования в 20 векеДокумент Принципи удосконалення просторової структури закладів вищої освіти(КНУБА, 2018) Нестеренко, В. В.; Мироненко, В. П.У статті досліджуються принципи удосконалення архітектурного простору закладів вищої освіти. Розглянуто досвід удосконалення європейських і українських вишів, рекомендується їх систематизація за функціональними структурами. В архітектурно-просторовому середовищі університету здійснюється все розмаїття видів діяльності: від сприйняття навколишнього середовища до професійної розумової праці. Аспекти, наведені в даній роботі, дозволять брати до уваги ергономічні властивості простору, необхідного для втілювання діяльності, а також стати принципом концептуального проектування.