Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Документ
    До питання прогнозування динаміки розвитку містобудівних систем
    (КНУБА, 2011) Гоблик, А. В.
    Розглянута проблема містобудівного прогнозування, сформульовано першочергові завдання, спрямовані на її вирішення.
  • Документ
    Завдання та зміст регіональних планів: досвід Німеччини
    (КНУБА, 2012) Гоблик, А. В.
    Розглянуто досвід розробки регіональних планів в Німеччині. Окреслено підходи щодо удосконалення системи просторового планування адміністративно-територіальних одиниць на внутріобласному рівні в Україні.
  • Документ
    Соціально-просторові зв'язки в системі розселення
    (КНУБА, 2015) Голик, Й. М.
    Соціальні зв’язки виникають в процесі громадського життя в різних сферах життя людини: стратифікаційному, в якому утворюються адміністративні ієрархії представників різних стратифікаційних груп; демографічному – родинні зв’язки; культурному и т. д. В статті приділяється увага перш за все, просторовій проекції цих зв’язків, тобто територіальна зміна розміщення людей в результаті переселення, сезонних і щоденних поїздок до місць повсякденної діяльності, культурно-побутовим центрам і місцям відпочинку.
  • Документ
    Про процес самоорганізації в містобудівній системі та його аналіз методом аналогій
    (КНУБА, 2015) Гоблик, А. В.
    Присвячена проблемі дослідження процесу самоорганізації у містобудівній системі. Наведено приклади виникнення явища самоорганізації у живій та неживій природі, у біосоціальних системах. З використанням методу аналогій І. Ньютона описано процес самоорганізації торгового-виробничого комплексу у місті.
  • Документ
    Роль и место современого трамвая в транспортной системе города и его пригородной зоны
    (КНУБА, 2016) Маргарян, Т. Г.
    Трамвай во всём мире переживает второе рождение. За последние 30 лет заново открыты трамвайные системы более чем в ста городах мира (всего городов с трамвайным транспортом насчитывается более 400). Значительный интерес к трамваю вернулся благодаря его эффективности при сравнительно низкой стоимости строительства. Главная отличительная характеристика современного трамвая - это максимальное уменьшение шума и вибрации.
  • Документ
    До питання розбудови розумних та креативних міст
    (КНУБА, 2018) Каблак, Н. І.; Голик, Й. М.
    Проаналізовано коло проблем, які пов’язані із новими викликами функціонування міста, виявлено нові тенденції у їх розвитку. На даному етапі розвитку інноваційних технологій бар’єр і різниця між розвиненими містами і тими, що розвиваються практично зникає. Вся справа в інноваціях, тобто в умінні застосовувати глобальні технології на локальному рівні. Це нові стандарти життя на базі новітніх технологій, безпечне міське середовище, забезпечення ефективного управління міськими ресурсами і постійне зростання рівня життя жителів
  • Документ
    Ергатичні властивості урбанізованих систем. Окреслення підходу до дослідження
    (КНУБА, 2018) Габрель, М. М.
    Введено поняття ергатичних (поведінкових) властивостей урбанізованих систем, зроблена спроба окреслити методичний підхід до дослідження цього феномена, подана загальна характеристика та основний зміст етапів його проведення.
  • Документ
    Про динамічну природу містобудівної системи
    (КНУБА, 2015) Гоблик, А. В.
    Проведено аналіз еволюції поглядів на сутність та динамічну природу містобудівної системи. Розглянуто підходи до трактування сутності поняття «містобудівна система» послідовниками Теорії Складності Міст. Проаналізовано сутність поняття «містобудівна система» в рамках демоекологічної концепції.
  • Документ
    Інтерпретація понять порядку і безладу в теорії містобудування
    (КНУБА, 2013) Гоблик, А. В.
    Представлена авторська інтерпретація поняття порядку і безладу в теорії містобудування.
  • Документ
    Теоретичні основи архітектурно-урбаністичного розвитку рекреаційних територій приміських зон
    (КНУБА, 2018) Покладок, О. В.; Габрель, М. М.
    У статті розглянуто теоретичні передумови розвитку рекреаційних територій приміських зон. Переосмислено феномен периферійності і його вплив на архітектурно-урбаністичну організацію та перспективи розвитку рекреації.