Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Інформаційна взаємодія підрозділів органів державної податкової служби у процесі адміністрування податку на додану вартість
    (КНУБА, 2009) Бушуєва, Н. Д.; Дерлеменко, С. П.
    В статті розглянуто основні етапи інформаційної взаємодії підрозділів органів державної податкової служби у процесі адміністрування ПДВ, виявлено недоліки та надано пропозиції по оптимізації процесу автоматизованого адміністрування ПДВ.
  • Документ
    Проектний погляд на питання покращення взаємодії бізнесу, науки та влади в умовах України
    (КНУБА, 2012) Тесля, Ю. М.; Білощицький, А. О.
    Виділені проблеми взаємодії влади, бізнесу і науки на шляху розвитку економіки України. Показана необхідність застосування проектного підходу до удосконалення діяльності владних структур та організацій наукової сфери в напрямку створення необхідних для бізнесу умов функціонування та розвитку.
  • Документ
    Вплив інструментів візуалізації інформації на хід реалізації проектів
    (КНУБА, 2014) Єгорченков, Олексій Володимирович; Єгорченкова, Наталія Юріївна; Чорна, Наталія Олександрівна
    Запропоновано новий підхід до процесів визначення необхідного для ефективного управління проектами інформаційного впливу, що формує нові знання у проектах. В його основі застосування інструментів теорії несилової взаємодії та моделей, методів і засобів візуалізації інформації.
  • Документ
    Модель інформаційної взаємодії в проектах створення дистанційного навчання на основі віртуальної реальності
    (КНУБА, 2019) Морозов, Віктор Володимирович; Шелест, Тетяна Миколаївна; Проскурін, Максим Вадимович; Гусак, Ганна Вадимівна
    Одним з пріоритетних напрямів сучасних методологій управління проектами є управління комунікаціями в проектах. Також розвиток сучасних ІТ для навчання вказує на широке використання засобів та технологій віртуального навчання. Поєднуючи ці два напрями, авторами запропоновано модель інтеграційної взаємодії в проектах створення навчальних курсів на основі технологій віртуальної та доповненої реальності з використанням проектного підходу. Визначено, що запропонована модель ґрунтується на п’ятьох складових, які включають перелік базових методологій та стандартів з управління проектами, сукупність ІТ віртуальної та доповненої реальності, базових навчальних освітніх програм ЗВО та вимог зовнішнього оточення проекту – бізнес ІТ компаній. Проведено ретельний аналітичний аналіз сучасних розробок та публікацій у цій галузі. Показані характеристики компонентів моделі, а також надано характеристику комунікаційних зв’язків між елементами моделі. Надано результати техніко-економічного обґрунтування запропонованої моделі щодо з’ясування можливостей її практичного застосування, подано графіки залежностей параметрів проекту.