Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 31
  • Документ
    Аналіз системи керування чіткої логіки колісного робота з диференціальним приводом
    (КНУБА, 2021) Міщук, Дмитро; Міщук, Євген; Калашніков, Олександр
    Здатність мобільного робота здійснювати переміщення в навколишньому середовищі є важливою задачею в робототехніці, тому розробка досконалих систем керування роботів є актуальною темою досліджень. Системи керування чіткої логіки роботизованих колісних машин є одними з найбільш розповсюджених. Такі системи прості за конструктивним виконанням, а отже мають найнижчу вартість у порівнянні з іншими. Одним з недоліків подібних систем керування є їх обмежена точність. Зазвичай це пов’язано з недосконалими програмами керування по яких працюють подібні системи та недосконалістю механічної системи перетворювачів приводу, зокрема для колісних роботів з диференційними приводом можливі такі випадки, коли робот з керуванням за чіткою логікою може безкінечно здійснювати пошук цілі та виконувати переміщення до заданої точки простору навіть за відсутності перешкод на шляху його руху. В даному дослідженні пропонується аналіз переміщень двоколісного робота за розробленим алгоритмом чіткої логіки. Для цього було розроблено математичну модель покрокового переміщення колісного робота, яка розраховує координати центра рухомої системи координати відомого робота відносно заданого початкового положення в нерухомій системі координат цілі, де таке положення прийнято за базове. На вхід математичної моделі необхідно на кожному кроці руху робота подавати координати положення цілі, а математичний апарат моделі визначає потрібний кут повороту та необхідне переміщення рухомої платформи робота. Система прийняття рішення в розробленій моделі побудована на релейному (“ON-OFF”) контролері, в якому кут повороту робота на кожному кроці вибирається з діапазону заданих значень. Моделювання недосконалості процесу керування роботом виконується за рахунок введення випадкової похибки, яка накладається на значення виміряної роботом координати цілі.
  • Документ
    Комплексна система організації перевезень на основі інтервальних графіків транспортування
    (КНУБА, 2010) Бабіч, В. І.; Білик, Ю. А.
    Розглянуто загальний підхід до організації перевезень з висвітленням основних складових даного процесу. Запропоновано математичні моделі для розв'язання задач побудови ІГТ. Запропоновано розгляд комплексного управління та висвітлено основні етапи формування замовлень на транспортування з використанням інформаційних технологій управління проектами.
  • Документ
    Современное развитие CAE систем для проектирования механического оборудования
    (КНУБА, 2010) Яковенко, В. Б.; Забродский, Н. Н.
    Рассмотрены современные тенденции развития CAE систем, а также возможность их применения для проектирования механического оборудования.
  • Документ
    Наскрізна класифікація пішохідно-транспортних об’єктно-суб’єктно- просторових середовищних систем у структурі зупиночних просторів
    (КНУБА, 2020) Товбич, Валерій Васильович; Куліченко, Наталія Вікторівна; Сисойлов, Микола Валентинович; Чжан Синь Му; Tovbych Valerii; Kulichenko Nataliya; Zhang Sin Mu; Sysojlov Nikolay
    Розглядаються пішохідні , транспортні та пішохідно-транспортні системи у структурі зупиночно-територіальних просторів міст та поселень різного рівня ієрархії; визначена наскрізна системна (зокрема, демоекосистемна) класифікація цих пішохідних , транспортних та пішохідно - транспортних систем (та їхніх підсистем) з позицій ієрархічного прояву складових елементів зупиночно-територіальних просторів, що мають (завдяки перерозподілу внутрішніх пішохідних потоків) багато-зонну супідрядно- ієрархічну структуру. У роботі детально показано, що існує не менш як 8 О ( 1 О х 8 ) основних та 3 2 О ( 4 х 8 О ) додаткових ©узагальнених» варіантів прояву пішохідних, транспортних та пішохідно-транспортних зупиночно- територіальних систем ( а з урахуванням «інфра-зони» - як мінімум , не менше 9 О ( 8 О+ 1 О) основних та 3 6 О (3 2О+4х 1 О ) додаткових ієрархічно-супідрядних класифікаційних елементів) . Суттєвим є те , що на основі отриманих результатів , завдяки системному (зокрема, демоекосистемному) підходу, можлива ще й подальша деталізація , конкретизація та узагальнення.
  • Документ
    Сучасні методи управління якістю у будівництві
    (КНУБА, 2011) Чуприна, Ю. А.
    Визначено основні принципи, виробничий та операційний контроль управління якістю будівельної продукції, що задовольняють вимоги технічних норм.
  • Документ
    Інтерпретаційні моделі управління економічними процесами
    (КНУБА, 2012) Бондар, Олена Анатоліївна
    Розглядаються можливості використання інтерпретаційних моделей щодо управління економічними процесами. На прикладі інвестиційного процесу доводиться необхідність використання геометричних інтерпретаційних моделей та розглядається методика вибору апарату моделювання.
  • Документ
    Ефективність підприємства в контексті його економічної безпеки
    (КНУБА, 2014) Куліков, П. М.; Бондар, О. А.
    Розглядається та доводиться можливість використання можливостей галузевої теорії ефективного управління «геометрична економетрика» для забезпечення економічної безпеки функціонування підприємства на ринку.
  • Документ
    Територіальна громада – «сучасний феодалізм», самоврядування чи результат прогнозного регіонального планування
    (КНУБА, 2016) Яценко, В. О.
    Розглянуто позитивні та негативні сторони процесу формування територіальних громад як групових форм розселення локального рівня.
  • Документ
    Місце містобудувного моніторингу в складі моніторингових систем
    (КНУБА, 2017) Смілка, В. А.
    Наведено огляд наукових думок про представлення міста як сукупності соціально-економічної, територіально-виробничої та демо-екологічної систем. Представлено опис моніторингових систем, які здійснюють спостереження за матеріальними об’єктами живої та неживої природи. Проаналізовано зв’язки таких систем з соціо-екологічною та містобудівною системами.
  • Документ
    Зонінговий та світлоколірний об'єктно-просторово-середовищний аналіз зупинок і зупиночних територій Дніпра
    (КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Кондрацька, О. І.; Сисойлов, М. В.
    Наводиться наскрізний зонінговий та світлоколірний об’єктно-просторово-середовищний аналіз (т.зв. «СКОПС-аналіз») просторів зупинок і відповідних просторів прилеглих зупиночних територій, що у своїй сукупності визначають наскрізну зупиночно-територіальну структуру міста Дніпра.