Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Проблема стійкості короткобазових колісних навантажувачів при виконанні транспортних операцій та шляхи її вирішення(КНУБА, 2020) Єфименко, Олександр; Мусаєв, ЗаурНа сьогодні короткобазові колісні навантажувачі є досить розповсюдженими, як на території України так і за кордоном. Вони використовуються у багатьох галузях будівництва та мають широкий спектр змінних робочих органів. Завдяки відмінно виваженій конструкції навантажувач здатний працювати в замкнених умовах, це робить його незамінним у подібних ситуаціях. У поданій роботі розгляда- ється стійкість короткобазових навантажувачів під час виконання ними транспортних операцій, а саме, під час подолання нерівностей на робочих ділянках. Пропонуємо методологічний підхід до вирішення означеної проблеми шляхом впровадження системи автоматизації. Експериментально доведено, що машина втрачає стійкість при транспортуванні матеріалу через свої конструктивні особливості, а саме, коротку базу та центр мас розміщений ближче до задньої осі машини. У зв’язку з цим виникає проблема підвищення стійкості короткобазових навантажувачів у транспортному режимі.Документ Теоретичне та експериментальне дослідження процесу переміщення рухомого модулю зі стрічкою по бетону(КНУБА, 2015) Шарапа, С. П.Проведено дослідження факторів, що впливають на характер переміщення рухомого модулю зі стрічкою, якість поверхні бетону та величину підйомного зусилля. Встановлена залежність зусилля відриву стрічки від бетону по лінії від часу витримки бетону.Документ Моделювання просторових переміщень пунктів європейської перманентної ГНСС-мережі EPN/EUREF методом скінченних елементів(КНУБА, 2016) Анненков, А. О.Представлена робота розглядає практичне застосування методу скінченних елементів до аналізу просторових переміщень станцій європейської перманентної ГНСС-мережі. Виконано аналіз переміщень перманентних станцій у період з 2007 по 2014 рр. Встановлено наявність значних за величиною (більше 100 мм) горизонтальних та вертикальних переміщень. За допомогою методу скінченних елементів розраховано основні деформаційні характеристики (стиснення-розширення, дилатація, зміщення) та побудовано поля переміщень і деформаційних характеристик за встановлений період.Документ Особенности геодезического мониторинга разных строительных конструкций(КНУБА, 2019) Исаев, А. П.; Гуляев, Ю. Ф.; Чуланов, П. А.Оцениваются особенности работы геометрически неизменяемых статически определимых и статически неопределимых систем для организации геодезического мониторинга несущих строительных конструкций.Документ Стимулюючі та дестимулюючі заходи при організації роботи транспортно-планувальної системи міста(КНУБА, 2010) Стародуб, І. В.Проаналізовано основні види стимулюючих та дестимулюючих заходів, що використовуються для організації транспортно-планувальної системи міста. Вивчено їх функції, переваги та недоліки при застосуванні на практиці.Документ Комплексний критерій для визначення оптимальних режимів руху мостових кранів: модель кранового візка з гнучким підвісом вантажу(КНУБА, 2001) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.Роботі таких механізмів властиві значні коливання вантажу, які суттєво впливають на точність виконання перевантажувальних операцій, їх продуктивність, втомленісну зношуваність металоконструкцій кранів, приводних механізмів вантажопідйомних машин, фізіологічний стан кранівника ( і, як наслідок, – схильність до вібраційних хвороб), бо власні частоти організму останнього можуть співпадати з характерними частотами коливань (крану, конструкцій, вантажопідйомних машин) й викликати небажані для людини (шкідливі для її здоров’я) вібраційні резонанси. Хоча й існує значна кількість робіт [4–9], які присвячені аналізу цих проблем, однак проблема є актуальною, бо повністю позбутись коливань вантажу поки що не вдається.