Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Типологія міських відкритих громадських просторів
    (КНУБА, 2019) Войко, Н. Ю.
    Розглянуто фактори, що впливають на стан ландшафтної організації громадських просторів, виявлено ознаки їх класифікації на підставі яких пропонується типологія громадських просторів. Типології громадських просторів визначена на підставі двох класифікаційних ознак: типу використання й типу планувальної структури. За цією типологією до міських громадських просторів відносяться території функціонально, соціально, політично та економічно значущі для міста, виділені за допомогою будівель, ландшафту, різних споруд, що виконують містоутворюючі функції, які сприяють поліпшенню й підтримці санітарно-гігієнічного режиму та є об'єктами формування історико- культурного, художнього та емоційного клімату міських територій: площинні та точкові урбаністичні, громадські простори, лінійні урбаністичні громадські простори, площинні, точкові, та лінійні громадські ландшафтно-рекреаційні простори, та системи розгалужених взаємопов'язаних урбанізованих та ландшафтно-рекреаційних громадських просторів.
  • Документ
    Креативний підхід до управління проектно-орієнтованими організаціями
    (КНУБА, 2016) Польшаков, Ілля Валерійович
    Розглянуто проектно-орієнтовану організацію, що має специфічну стратегію, організаційну структуру і культуру управління проектами та програмами. При цьому, чим різноманітніше проекти і програми проектно-орієнтованої організації, тим складніше управління організацією. Автор пропонує, в умовах кризового стану та турбулентного оточуючого середовища, застосовувати креативні технології управління в проектно-орієнтованих організаціях.
  • Документ
    Розвиток креативного потенціалу колективу як фактор впливу на ефективну роботу підприємства
    (КНУБА, 2017) Войтушенко, Анастасія Андріївна; Бушуєв, Сергій Дмитрович
    Розвиток креативного потенціалу колективу вимагає аналізу поняття “креативність” та “креативний потенціал”, а також моделі розвитку персоналу. Розглянуто методи розвитку та формування творчого потенціалу колективу, а також критерії оцінки креативного продукту та їх комплексний опис з урахуванням теорії формування вимог до продуктів. Обґрунтовано критерії, які визначають особливості креативного продукту та його характеристики. Значна увага зосереджена на аналізі наявної моделі оцінки рівня розвитку персоналу, яка буде включати мотивацію та розвиток креативного потенціалу персоналу. Показано, як впливає розвиток персоналу на ефективну роботу підприємства та переваги, недоліки використання P-CMM моделі.
  • Документ
    Інноваційне мислення при формуванні нових методологій управління проектами
    (КНУБА, 2016) Бушуєв, Сергій Дмитрович; Дорош, Марія Сергіївна; Шакун, Наталія Валеріївна
    Швидкий розвиток управління проектами як науки та застосування її в багатьох предметних галузях, що мають свою специфіку, сформувало у світовій практиці великий спектр знань та методологій, більшість з яких містять унікальні моделі, методи та механізми управління. Запропоновані в статті механізми конвергенції систем забезпечують можливість створення нових методів та моделей управління проектами з врахуванням різних підходів до самих методів конвергенції. Визначені хронологічні етапи формування методологій управління проектами у порівнянні з основними етапами розвитку систем управління в різних прикладних галузях. Також визначено необхідні складові інноваційного мислення керівника проекту, які забезпечують як розвиток галузі, так і суспільства в цілому. Результати дослідження можуть використовуватися при виборі та створенні нових методологій для прийняття унікальних проектних рішень.
  • Документ
    Поняття креативного потенціалу у сфері управління проектами
    (КНУБА, 2019) Войтушенко, Анастасія Андріївна
    Проаналізовано поняття "креативність". Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Зроблено спробу систематизувати наявні знання щодо визначення понять «потенціал», «творчий потенціал», «креативність» і «креативний потенціал» з огляду проблеми необхідності формування поняття креативного потенціалу у сфері управління проектами. Досліджено та проаналізовано результати наукових досліджень поняття креативності та складових креативного потенціалу різних науковців і дослідників. Проведено порівняльний аналіз основних складових креативного потенціалу. Зазначено, що визначення поняття креативного потенціалу частково залежить від професійної сфери. Визначено поняття креативного потенціалу у сфері управління проектами.