Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Историческое наследие в рисунке архитектора(КНУБА, 2016) Любимова, Е. Д.В статье анализируется роль рисунка памятников архитектуры в подготовке современного архитектора. Актуальность темы обусловлена необходимостью повышения художественной культуры студентов-архитекторов и воспитания у них композиционного мышления, художественных и технических способов и приемов изображения, формированию профессионального пространственного мышления.Документ Концепция дифференциации архитектурных школ и уникальный профессиональный опыт архитектора В. В. Городецкого(КНУБА, 2014) Хороян, Н. П.У статті наводиться фрагмент дослідження, присвяченого системно- методологічному розумінню терміну архітектурна школа. Зокрема, проаналізовано атрибутику терміна наукова школа; описаний процес відтворення професійних кадрів в архітектурі; виявлено та описано основні диференційні ознаки архітектурних шкіл; на основі уявлень про соціальні куматоіди позначена стійкість у часі запропонованої моделі диференціації; розглянуто особливості професійного досвіду унікального архітектора рубежу XIX -XX ст. В.В. Городецького в межах запропонованої концепції.Документ Актуальные векторы архитектурного-художественного образования на современном этапе(КНУБА, 2018) Уренев, В. П.; Савицкая, О. С.В статье анализируется опыт участия Архитектурно Художественного Института Одесской Государственной Академии Строительства и Архитектуры в международной деятельности и его роль в подготовке современного архитектора. Актуальность темы обусловлена тем, что в современных условиях подготовка специалиста-архитектора должна соответствовать мировым стандартам, подтверждаться конвертируемостью диплома. Это требует изучения опыта зарубежных архитектурных школ, работы зарубежных специалистов-практиков, направлений научных исследований.Документ Історико-культурні та стильові особливості громадських будівель в роботах студентів НАОМА 1969-1980-х років(КНУБА, 2018) Повар, М. О.; Давидов, А. М.В статті здійснено аналіз стильової характеристики громадських об’єктів в курсових та дипломних роботах студентів НАОМА 1960-1980-х років минулого століття. Значна увага приділяється історико-культурному та суспільно-інформаційному впливу на формування світогляду майбутніх фахівців архітектури. Надано спроби систематизації розвитку якісно-художнього рівня студентської творчості в межах хронології досліджуваного періоду.Документ Прогностика в архітектурній школі : досвід радянського авангарду 1920х-1930х рр.(КНУБА, 2012) Смоленська, С.О.У статті розглянуто передумови формування прогностичного мислення у молодого покоління зодчих, роль в цьому української архітектурної школи 1920-30-х рр.Документ Запровадження сучасної архітектурної проблематики у навчальні програми на прикладі розробок кафедри АП ХНУБА(КНУБА, 2011) Василенко, О. Б.; Смоленська, С. О.У статті розглянуто напрями та засоби впровадження сучасної архітектурної проблематики в навчальний процес на кафедрі архітектурного проектування Харківського національного університету будівництва та архітектури. Ключові слова: архітектурна школа, навчальний процес, комплексна програма.