Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
10 результатів
Результат пошуку
Документ Удосконалення взаємозв’язків між містом і аеропортом(КНУБА, 2018) Рейцен, Є. О.; Чуйко, Я. О.Присвячено методам, удосконалення транспортних зв ’язків між містами і їх аеропортами.Документ Розвиток аеропортів Радяньского Союзу після Другої Світової війни(КНУБА, 2019) Семикіна, О. В.У статті розглянуті тенденції формування радянських аеропортів, які було побудовано в період між 1945 та 1971 роками. Виявлені загальні риси та відмінності у порівнянні їх з аеропортами світу аналогічного періоду. Характерними загальними рисами цього періоду була перевага централізованої схеми оформлення вилітаючи пасажирів над децентралізованою. Також відбувається розвиток засобів сортування багажу, перехід на напівавтоматичну систему обробки багажу, що значно покращило якість процесу обслуговування пасажирів аеропортів. Найбільша кількість аеровокзалів була побудована за типовими проектами, за індивідуальними дуже невеличкий процент, головнім чином в Москві, Ленінграді та Києві. В архітектурно-планувальному сенсі типові будівлі аеровокзалів були на вигляд цілісними двохповерховими об’ємами з додатковими посадковими галереями, або «фінгерами», рідше використовувались сателіти на посадковому пероні. Ця схема сформувалась у цей час з попередньої схеми досить компактних аеровокзалів, які поступово видовжувались, а трохи згодом вже мали додаткові планувальні елементи задля збільшення місць стоянок літаків біля аеровокзалів. Головними стилістичними рисами для цього періоду в радянський архітектурі аеровокзалів був функціоналізм, на відміну від закордонних аеропортів, архітектура яких була більш різноманітною. Їй були притаманні подекуди риси неоекспрессіонізму та неоромантизму. В архітектурі радянських аеропортів помітно бажання поєднання образної та функціональної компоненти. Також потрібно відмітити велику кількість теоретичних праць, які були виконані у той час за цією темою у СРСР та значну кількість проектних установ, що займалися проектуванням аеропортів. Ці проектні установи працювали за зональним принципом виконання заказів на проектування.Документ Другий етап розвитку аеропортів світу (частина 2, європейські аеропорти)(КНУБА, 2018) Семикіна, О. В.У статті розглянуті проблеми формування аеропортів, що було побудовано у Європі в період з 1950 до 1971 років. Європейські аеропорти було проаналізовано на фоні технічних, історичних та інших особливостей їх розвитку. Звернуто увагу на типологічні, планувальні та композиційні тенденції у розвитку аеропортів світу.Документ Архітектура перших радянських аеропортів(КНУБА, 2017) Семикіна, О. В.В статті розглянуті проблеми формування та розвитку перших радянських аеропортів, які було збудовано до Другої світової війни.Документ Другий етап розвитку аеропортів світу (частина 1, американські аеропорти)(КНУБА, 2017) Семикіна, О. В.В статті розглянуті проблеми формування та розвитку світових аеропортів у період з 1950 року до 1971 року.Документ Зародження архітектури аеропортів(КНУБА, 2016) Семикіна, О. В.В статті розглянуті проблеми формування та розвитку аеропортів поміж Першою та Другою світовими війнами.Документ Проблеми формування сучасних аеровокзалів в Україні(КНУБА, 2014) Ільченко, Д. М.; Копитько, О. Ю.розглядаються передумови формування аеровокзального комплексу у містах-супутниках. Проведено аналіз сучасних аеровокзальних комплексів, виявлені недоліки та переваги. Виділено чотири групи проблем і розроблено основні напрямки їх вирішенняДокумент Реконструкція архітектурного середовища аеропортів(КНУБА, 2018) Агєєва, Г. М.; Вент, О. В.Наведені результати дослідження змін архітектурного середовища під час реконструкції аеропортів. Розглянуті архітектурні рішення аеровокзалів, побудованих впродовж другої половини ХХ ст.; динаміка змін планувальних рішень аеровокзальних комплексів під час реконструкції аеропортів.Документ Особливості формування архітектури підприємств торгівлі в системі аеропорту(КНУБА, 2012) Хлюпін, О. А.; Бутик, М. В.у статті дається стислий опис сучасного стану формування архітектури підприємств торгівлі в системі аеропорту, приведені їх характеристики, вимоги та висновки щодо раціонального розміщенняДокумент Систематизація факторів, що впливають на формування аеровокзалів(КНУБА, 2011) Бутик, М. В.У статті виявлено ряд основних факторів, які впливають на формування архітектурно-просторового рішення аеровокзальних комплексів, проведена систематизація та наведена коротка характеристика кожного з них.