Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
18 результатів
Результат пошуку
Документ Моделирование геометрии магнитного поля в задачах проектирования высокоточных исполнительных устройств(КНУБА, 2020) Крячок, А. С.В работе представлены теоретические основы построения математической модели для моделирования картины магнитного поля в рабочей зоне специальных устройств со сложной геометрией магнитной системы. В качестве метода решения задачи, при наличии в пространстве ряда различных однородных и изотропных сред, предложено использовать метод «вторичных» источников. Это позволяет разделить решение задачи нахождения геометрии распределения поля на два этапа: на первом этапе находится распределение вторичных источников, действие которых эквивалентно влиянию неоднородной среды, а затем рассчитывается суммарное поле от первичных и вторичных источников. Благодаря такому подходу для кусочно-однородной среды задача расчета картины поля может быть сформулирована в виде системы линейных интегральных уравнений Фредгольма второго рода. Для решения интегральных уравнений был выполнен переход к конечной системе линейных алгебраических уравнений. При этом учитывались особенности геометрии магнитной системы конструкции (краевые условия). Решение системы алгебраических уравнений было получено несколькими методами для оценки результатов моделирования. На основании предложенного метода была получена математическая модель и разработан программный комплекс, реализующий численный алгоритм расчета геометрии магнитного поля в рабочей зоне специального устройства.Документ Моделювання морозостійкості бетону(Знання, 2013) Троян, В. В.; Сова, Н. О.Запропоновано методологію моделювання методом кінцевих елементів морозостійкості бетонних конструкційДокумент Моделирование трещиностойкости монолитного шлакощелочного бетона твердеющего в условиях жаркого климата(Знання, 2013) Троян, В. В.; Кривенко, П. В.Методом конечных элементов смоделирована трещиностойкость монолитного шлакощелочного бетона в условиях жаркого климата.Документ Исследование особености расчета пассажиропотоков на линиях метрополитена(КНУБА, 2011) Берлог, О. И.; Рейцен, Е. О.Проведено исследование прогнозирования передвижений, для планирования развития транспортных систем и зон их влияния.Документ Управление проектами в условиях кросскультурного окружения. Уроки Чернобыля(КНУБА, 2012) Мединцов, В. В.На примере деятельности по управлению проектами на площадке Чернобыльськой АЭС рассмотрено влияние кросскультурного взаимодействия на работу команды проекта.Документ Стенд для випробування транспортних засобів(КНУБА, 2010) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.В даній статті розглянуто стенд для випробування транспортних засобів з можливістю моделювання мікронерівностей транспортного шляху.Документ Фізичне моделювання робочого процесу роликових центрифуг(КНУБА, 2010) Богуславський, В. Є.; Шаленко, О. О.Наведено основні цілі і задачі фізичного моделювання робочого процесу роликових центрифуг. Сформульовано вимоги до фізичної моделі. Розроблена конструкція дослідного стенда та отриман критерій подібності натури і моделі.Документ Аудит проектів організації руху пішоходів в транспортно пересадочних вузлах(КНУБА, 2015) Берлог, О. І.Проведено аудит організації пересадок із ліній міського пасажирського транспорту на лінії метрополітену.Документ Напружено – деформований стан конструкцій висотної будівлі на пальових фундаментах при різних способах моделювання грунтової основи(КНУБА, 2017) Михайловський, Д. В.; Комар, А. А.; Комар, О. А.Розглянуто алгоритми розрахунку будівель на пальових фундаментах із аналізом НДС надземних конструкцій будівлі.Документ Використання георадарних технологій у процесах моніторингу дорожнього одягу нежорсткого типу: моделювання розповсюдження падаючих/відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Чередніченко, Петро Петрович; Остапущенко, Ольга ПавлівнаЗапропонована фізико-механічна та математична моделі для аналізу процесу розповсюдження падаючих та відбитих електромагнітних хвиль у системах аерокосмічної зйомки, що використовуються для досліджень з до- помогою георадарних технологій стану дорожнього одягу нежорсткого типу методами, притаманними системам аерокосмічної зйомки. Визначені основні характеристики падаючих/відбитих електромагнітних хвиль різної поляризації при їх похилому/нормальному падінні на поверхню дорожнього одягу. Останній розглядається як однорідне та неоднорідне середовище. В останньому випадку, в межах обмежень геометричної оптики, знайдені основні характеристики електромагнітних хвиль (падаючих/відбитих), взаємодіючих з дорожнім одя- гом, і обчислені їх параметри з урахуванням залежностей діелектричної, маг- нітної проникностей і питомої електропровідності від просторової коорди- нати z (що характеризує заглиблення у середовище дорожнього одягу), як для нескінченого середовища, так і для дорожнього одягу скінченої товщини.