Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 31
  • Документ
    Моделювання нестаціонарних взаємозв'язаних процесів переносу теплоти й вологи у рослинних матеріалах в умовах імпульсного впливу електромагнітних полів міліметрового діапазону
    (КНУБА, 2020) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Остапущенко, О. П.
    На основі теорії взаємопов’язаного тепло- й масопереносу при фазових перетвореннях, розробленої О.В. Ликовим (разом зі своїми учнями) за допомогою методів термодинаміки незворотніх процесів, була запропонована система диференціальних рівнянь у частинних похідних (для одновимірного випадку), котра у своєму складі має гіперболічне рівняння масопереносу, яке враховує скінченне значення швидкості переносу маси. При цьому перенесення теплоти у даній роботі описується рівнянням, яке адекватно моделює названий процес у межах квазістаціонарних полів температур. Такий підхід є справедливим для моделювання процесів тепломасопереносу у рослинних матеріалах при комбінованому підведенні енергії в умовах дії постійного та імпульсного електромагнітних полів міліметрового діапазону (т.з. крайньо високочастотного діапазону (КВЧ-діапазону) з несучою частотою ГГц) при їх обробці короткими хвильовими імпульсами. Нестаціонарні поля вологовмісту (переносу маси), збуджувані відеоімпульсами у цих середовищах (тілах) і матеріалах, представлені аналітично завдяки точним періодичним та нестаціонарним розв’язкам рівнянь тепломасообміну, отриманим безпосередньо у часовій області поза рамками фур’є-розкладів за аналогією до відомих результатів А.Б.Шварцбурга.
  • Документ
    Використання методу розділення змінних (Фур'є) для розв'язування граничних задач нестаціонарної теплопровідності у багатошарових середовищах
    (КНУБА, 2020) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Москвітіна, А. С.
    Розглянуті питання нестаціонарної теплопровідності у багатошарових об’єктах. Запропонований розв’язок граничної однорідної задачі з нестаціонарними граничними умовами третього роду. У основу розв’язку покладені: метод розділення змінних Фур’є за власними функціями задачі та інтеграл Дюамеля. Запропонована формула розв’язку має явний вид і завдяки рекурентній формі запису основних співвідношень може бути корисною при чисельних розрахунках.
  • Документ
    Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин
    (КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Наведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.
  • Документ
    Застосування кепстрів у акустичній діагностиці технічного стану будівельних та піднімально-транспортних машин і механізмів
    (КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Запропоновано кепстр у якості комбінованої діагностичної ознаки для акустичного аналізу технічного стану будівельних та підіймально-транспортних машин і механізмів, які функціонують у режимах пуску/гальмування. Кепстр багато в чому визначає як діагностичний засіб поточний стан вказаних машин, а також прогнозує найближчу зміну цього стану.
  • Документ
    Применение метода эквивалентных схем для динамической оптимизации, расчета и анализа режимов движения канатных механизмов подъема грузов
    (КНУБА, 2010) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Реалізовано метод еквівалентних схем для динамічної оптимізації, розрахунку та аналізу режимів (а також параметрів руху), натягу канатів у підйомних механізмах кранів.
  • Документ
    Динамічний аналіз та оптимізація експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин
    (КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Встановлено основні закономірності зміни у часі експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин під дією прикладених сил. Наведено умови, за яких вказані параметри набувають оптимальних значень у режимах реальної експлуатації машин. Для зниження динамічної завантаженості вузлів та агрегатів лісової колісної машини, зокрема її трансмісії використана розрахункова схема машини, яка базується на математичній моделі подвійного маятника. Отримано оптимальні значення коефіцієнта трансмісії, які залежать від темпу вмикання зчеплення та довжини підвіски пачки дерев.
  • Документ
    Удосконалення методів аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами
    (КНУБА, 2011) Діктерук, М. Г.; Човнюк, Ю. В.
    Наведено методи аналізу приводів будівельних машин як динамічних систем із зосередженими параметрами, що дозволяють аналізувати та оптимізувати їхні перехідні процеси при режимах пуску/гальмування у вказаних приводах
  • Документ
    Автоматизация управления нестационарными колебаниями (переходных процессов) вибрационных систем: 1. Метод дискретизации на основе модального анализа
    (КНУБА, 2011) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Застосован наближений метод дослідження нестаціонарних коливань (перехідних процесів) вібраційних систем (ВС) з розподіленими параметрами. Пропонується загальний спосіб побудови дискретних механічних моделей досліджуваних ВС. Метод дозволяє перші n форми коливань ВС враховувати повністю, а інші - приблизно на основі квазістатичного підходу.
  • Документ
    Математическое моделирование городских тpaнcпоpтных потоков и волн: континуальный подход, уравнения состояния
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.
    Предложена и обоснована математическая модель городских транс- портных потоков и волн. Применение континуального подхода позволяет определить основные параметры указанных потоков и возникающих транс- портных волн (плотность, амплитуду, скорость и др.), а также соответствующие уравнения состояния (городского транспортного потока), которое характеризует установившиеся движения потока машин. Определены скоро- сти и плотности потоков машин, при которых массовая скорость (провозная способность) максимальна. Описано неустановившееся движение потока ма- шин, появляющиеся при возникновении и ликвидации отказов в потоке машин. Установленное уравнение состояния потока машин на городской автомаги- страли, в соответствии с уравнениями неразрывности и движения, позволяют исследовать явление отказов технических устройств автомагистрали города на их пропускную способность и устанавливать необходимые резервы для компенсации потерь (т.н. «пробок» или «джемов»), вызванных отказами.
  • Документ
    Концептуальные основы моделирования волновых процессов в транспортных потоках мегаполисов
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Ю. В.; Чередніченко, П. П.; Диктерук, М. Г.; Остапущенко, О. П.
    Предложена математическая модель, позволяющая моделировать воз- никающие волновые процессы в транспортных потоках машин крупных городов и мегаполисов. Определены основные характеристики транспортных волн. Установлены условия их возникновения.