Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
25 результатів
Результат пошуку
Документ Световой режим – как инструмент принятия архитектурных и градостроительных решений(КНУБА, 2007) Товбич, В. В.; Куровский, Г. К.Досліджені деякі аспекти проблеми регулювання архітектури та містобудування засобами управління «світовим режимом». Запропоновано відкорегувати деякі застарілі інсоляційні нормативи. Показані можливості «сонця», як інструмента організації об’ємно-просторових та просторових рішень, нове бачення пластики фасадів.Документ До проблеми удосконалення пам’яткоохоронного законодавства в сфері охорони архітектурної та містобудівної спадщини(КНУБА, 2009) Косаревський, О. І.; Товбич, В. В.Проведено аналіз проекту Закону України "Про охорону архітектурної та містобудівної спадщини" в рамках загальної тенденції щодо удосконалення пам‘яткоохоронної діяльності.Документ Реформування управління архітектурною галуззю на основі угоди міжнародної спілки архітекторів по рекомендованим стандартам професіоналізму в архітектурній практиці(КНУБА, 2009) Товбич, В. В.Запропоновано один із шляхів адаптації українського архітектурного законодавства до міжнародних стандартів. Як базу запропоновано та проаналізовано Угоду Міжнародної Спілки Архітекторів по рекомендованим стандартам професіоналізму в архітектурній практиці.Документ Про вимоги до статей, що публікуються в нашому фаховому виданні(КНУБА, 2009) Мамедов, А. М.; Товбич, В. В.; Чередніченко, П. П.Викладені вимоги до рукописів статей, що подаються для опублікування в науково-технічних збірниках Київського національного університету будівництва та архітектури " МІстобудування та територіальне планування" та "Сучасні проблеми архітектури та містобудування".Документ Теоретичні проблеми архітектурно-містобудівної діяльності(КНУБА, 2009) Товбич, В. В.; Дюжев, С. А.Розглянуто сучасний стан, проблеми та тенденції у сфері архітектурно-містобудівної діяльності, проаналізовано дві групи об’єктивно-онтологічних факторів, що визначають теоретичне проблемне поле удосконалення та трансформації методологічних, професійних і організаційно-управлінських засад містобудування.Документ Сучасні проблеми, тенденції та досвід трансформації архітектурно-містобудівної діяльності(КНУБА, 2010) Товбич, В. В.; Дюжев, С. А.Розглянуто стан, проблеми та актуальний досвід удосконалення сфери архітектурно-містобудівної діяльності. Намічені напрямки трансформації методологічних, професійних та організаційно-управлінських засад містобудування.Документ Історія використання бетону в конструкціях Тараканівського форту, спорудженого в XIX ст.(КНУБА, 2016) Гетун, Г. В.; Товбич, В. В.; Михальченко, С. В.У статті дається історія становлення і діяльність Тараканівського форту, збудованого в кінці ХІХ ст. для захисту західних кордонів Російської імперії. Проаналізовані об’ємно-планувальні та конструктивні рішення форту, наведені плани і фотографії, розкритий процес будівництва форту, його обороноздатність і використання нових матеріалів в конструкціях споруди.Документ Конверсія і соціальний синтез майнових комплексів оборони України(КНУБА, 2017) Михальченко, С. В.; Товбич, В. В.Досліджено актуальність створення нових принципів територіального планування та містобудівних рішень для майнових комплексів національної без- пеки за умов переходу до нової концепції побудови оборони в Україні, наближе- ної до світових стандартів, зокрема Північно-атлантичного альянсу.Документ Зонінговий та світлоколірний об'єктно-просторово-середовищний аналіз зупинок і зупиночних територій Дніпра(КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Кондрацька, О. І.; Сисойлов, М. В.Наводиться наскрізний зонінговий та світлоколірний об’єктно-просторово-середовищний аналіз (т.зв. «СКОПС-аналіз») просторів зупинок і відповідних просторів прилеглих зупиночних територій, що у своїй сукупності визначають наскрізну зупиночно-територіальну структуру міста Дніпра.Документ Перспективи розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії(КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Сисойлов, М. В.; Чжан Синь МуРозглядаються загально-методичні питання, що стосуються проблем та засад формування наскрізної концепції перспектив розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії. Зупиночно-територіальні структури розглядаються як самостійні зупиночно-призупиночно-територіальні структурні одиниці сучасного середовища життєдіяльності населення. За основу формування наскрізної класифікації зупинично-призупиночних територій береться узагальнене поняття пішохідного радіуса доступності, що розглядається з позицій періодичного притоку постійних користувачів Зупинки – та поділяє увесь зупиночно-територіальний простір на дев‘ять зон: Ядро, Зупиночна зона, Призупиночна, Білязупиночна, Навколозупиночна, Буферна зона, Червона зона, що містить так звані «червоні лінії» зони тяжіння користувачів, Інфра-зона (або «Сліпа зона», зона навколишньої інфраструктури) та Ультра-зона, де перетинаються горизонтальний та вертикальний градієнти розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст та поселень різного рівня ієрархії. Саме з розвитком Ультра-зони автори пов‘язують процес «будівельного буму» в Україні, зокрема, територіях ущільненої міської забудови. І ось чому. Ультразона – це зона, що заглиблена під «Ядро» Зупинки, тобто розвиток зупиночнопризупиночного простору з горизонтального змінюється на вертикальний. Саме у цій зоні треба розміщувати і гаражі містян (зокрема, постійних користувачів зупинки), і позавуличний міський транспорт (швидкісний трамвай, метро, зокрема, їхні підземні зупинки), і навіть частину офісних, торговельних та роботизовано-промислових міських структур. Це дає змогу вивільнити від умовно-зайвих та екологічно-забруднюючих елементів історично сформовану наземну частину кожного зупиночно-призупиночного простору з максимальним його наближенням, розкриттям та пристосуванням для пішохідних потоків.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »