Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Документ
    Световой режим – как инструмент принятия архитектурных и градостроительных решений
    (КНУБА, 2007) Товбич, В. В.; Куровский, Г. К.
    Досліджені деякі аспекти проблеми регулювання архітектури та містобудування засобами управління «світовим режимом». Запропоновано відкорегувати деякі застарілі інсоляційні нормативи. Показані можливості «сонця», як інструмента організації об’ємно-просторових та просторових рішень, нове бачення пластики фасадів.
  • Документ
    До проблеми удосконалення пам’яткоохоронного законодавства в сфері охорони архітектурної та містобудівної спадщини
    (КНУБА, 2009) Косаревський, О. І.; Товбич, В. В.
    Проведено аналіз проекту Закону України "Про охорону архітектурної та містобудівної спадщини" в рамках загальної тенденції щодо удосконалення пам‘яткоохоронної діяльності.
  • Документ
    Реформування управління архітектурною галуззю на основі угоди міжнародної спілки архітекторів по рекомендованим стандартам професіоналізму в архітектурній практиці
    (КНУБА, 2009) Товбич, В. В.
    Запропоновано один із шляхів адаптації українського архітектурного законодавства до міжнародних стандартів. Як базу запропоновано та проаналізовано Угоду Міжнародної Спілки Архітекторів по рекомендованим стандартам професіоналізму в архітектурній практиці.
  • Документ
    Про вимоги до статей, що публікуються в нашому фаховому виданні
    (КНУБА, 2009) Мамедов, А. М.; Товбич, В. В.; Чередніченко, П. П.
    Викладені вимоги до рукописів статей, що подаються для опублікування в науково-технічних збірниках Київського національного університету будівництва та архітектури " МІстобудування та територіальне планування" та "Сучасні проблеми архітектури та містобудування".
  • Документ
    Теоретичні проблеми архітектурно-містобудівної діяльності
    (КНУБА, 2009) Товбич, В. В.; Дюжев, С. А.
    Розглянуто сучасний стан, проблеми та тенденції у сфері архітектурно-містобудівної діяльності, проаналізовано дві групи об’єктивно-онтологічних факторів, що визначають теоретичне проблемне поле удосконалення та трансформації методологічних, професійних і організаційно-управлінських засад містобудування.
  • Документ
    Сучасні проблеми, тенденції та досвід трансформації архітектурно-містобудівної діяльності
    (КНУБА, 2010) Товбич, В. В.; Дюжев, С. А.
    Розглянуто стан, проблеми та актуальний досвід удосконалення сфери архітектурно-містобудівної діяльності. Намічені напрямки трансформації методологічних, професійних та організаційно-управлінських засад містобудування.
  • Документ
    Історія використання бетону в конструкціях Тараканівського форту, спорудженого в XIX ст.
    (КНУБА, 2016) Гетун, Г. В.; Товбич, В. В.; Михальченко, С. В.
    У статті дається історія становлення і діяльність Тараканівського форту, збудованого в кінці ХІХ ст. для захисту західних кордонів Російської імперії. Проаналізовані об’ємно-планувальні та конструктивні рішення форту, наведені плани і фотографії, розкритий процес будівництва форту, його обороноздатність і використання нових матеріалів в конструкціях споруди.
  • Документ
    Конверсія і соціальний синтез майнових комплексів оборони України
    (КНУБА, 2017) Михальченко, С. В.; Товбич, В. В.
    Досліджено актуальність створення нових принципів територіального планування та містобудівних рішень для майнових комплексів національної без- пеки за умов переходу до нової концепції побудови оборони в Україні, наближе- ної до світових стандартів, зокрема Північно-атлантичного альянсу.
  • Документ
    Зонінговий та світлоколірний об'єктно-просторово-середовищний аналіз зупинок і зупиночних територій Дніпра
    (КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Кондрацька, О. І.; Сисойлов, М. В.
    Наводиться наскрізний зонінговий та світлоколірний об’єктно-просторово-середовищний аналіз (т.зв. «СКОПС-аналіз») просторів зупинок і відповідних просторів прилеглих зупиночних територій, що у своїй сукупності визначають наскрізну зупиночно-територіальну структуру міста Дніпра.
  • Документ
    Перспективи розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії
    (КНУБА, 2020) Товбич, В. В.; Куліченко, Н. В.; Сисойлов, М. В.; Чжан Синь Му
    Розглядаються загально-методичні питання, що стосуються проблем та засад формування наскрізної концепції перспектив розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст і поселень різного рівня ієрархії. Зупиночно-територіальні структури розглядаються як самостійні зупиночно-призупиночно-територіальні структурні одиниці сучасного середовища життєдіяльності населення. За основу формування наскрізної класифікації зупинично-призупиночних територій береться узагальнене поняття пішохідного радіуса доступності, що розглядається з позицій періодичного притоку постійних користувачів Зупинки – та поділяє увесь зупиночно-територіальний простір на дев‘ять зон: Ядро, Зупиночна зона, Призупиночна, Білязупиночна, Навколозупиночна, Буферна зона, Червона зона, що містить так звані «червоні лінії» зони тяжіння користувачів, Інфра-зона (або «Сліпа зона», зона навколишньої інфраструктури) та Ультра-зона, де перетинаються горизонтальний та вертикальний градієнти розвитку зупиночно-територіальних структур та субпідрядних підструктур міст та поселень різного рівня ієрархії. Саме з розвитком Ультра-зони автори пов‘язують процес «будівельного буму» в Україні, зокрема, територіях ущільненої міської забудови. І ось чому. Ультразона – це зона, що заглиблена під «Ядро» Зупинки, тобто розвиток зупиночнопризупиночного простору з горизонтального змінюється на вертикальний. Саме у цій зоні треба розміщувати і гаражі містян (зокрема, постійних користувачів зупинки), і позавуличний міський транспорт (швидкісний трамвай, метро, зокрема, їхні підземні зупинки), і навіть частину офісних, торговельних та роботизовано-промислових міських структур. Це дає змогу вивільнити від умовно-зайвих та екологічно-забруднюючих елементів історично сформовану наземну частину кожного зупиночно-призупиночного простору з максимальним його наближенням, розкриттям та пристосуванням для пішохідних потоків.