Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
36 результатів
Результат пошуку
Документ Динаміка ножа (деформатора) з лідируючою ріжучою кромкою при статичному різанні(КНУБА, 2008) Пелевін, Л. Є.; Пристайло, М. О.Метою роботи являється підвищення ефективності ножів робочих органів землерийних машин, що базується на застосуванні імпульсу зміщення частинок ґрунту для попереднього розпушення, за рахунок динаміки пружних сил на консольно закріпленій ріжучій кромці.Документ Навантаження на робочий орган відвального типу(КНУБА, 2013) Пелевін, Л. Є.; Лаврик, С. В.; Карпенко, М. М.; Пристайло, М. О.Виходячи із аналізу нерівномірного розподілу навантаження на ріжучій кромці ножа відвала, знайдено взаємні кореляційні функції та дисперсії сил опору різанню на окремих ділянках ножа відвалу динамічної дії, що дало змогу скласти схему автоматизації режиму роботи кожного віброзбудника відвалу динамічної дії, в залежності від дії сили опору різанню ґрунту на кожний окремий динамічний елемент.Документ Обгрунтування вибору геометричних та динамічних параметрів моделювання різання грунту наконечником з консоллю(КНУБА, 2012) Пелевін, Л. Є.; Пристайло, М. О.В статті доведено, що при проведенні лабораторних досліджень по різанню грунту наконечником з консоллю доцільно використовувати модель грунту, зокрема парафін, та визначено параметри моделі наконечника.Документ Особливості оптимізації механізованої ділянки на будівельному об’єкті(КНУБА, 2009) Абрашкевич Ю. Д.; Пелевін, Л. Є.; Рашківський, В. П.; Рябчик, Є. Л.В даній статті досліджено теоретичні підходи до створення механізованої ділянки на будівельному об’єкті та наступної її оптимізації в процесі роботи.Документ Дослідження експлуатаційних показників відрізного абразивного інструменту(КНУБА, 2009) Абрашкевич, Ю. Д.; Пелевін, Л. Є.; Рашківський, В. П.; Човнюк, О. В.В даній статті досліджено вплив вмісту хімічних складових на експлуатаційні показники абразивного армованого круга.Документ Гіпотеза спектрального підсумовування для визначення еквівалентних навантажень на транспортний засіб(КНУБА, 2009) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.Розглянуто моделювання режимів навантажень на транспортний засіб за допомогою стенда та подані розрахунки на витривалість при різноманітних параметрах навантаження при моделюванні умов роботи машини.Документ Експериментальні дослідження параметрів реологічних моделей системи «пневматична шина - опорна поверхня, що деформується»(КНУБА, 2012) Пелевін, Л. Є.; Балака, М. М.; Аржаєв, Г. О.У статті наведено результати експериментальних досліджень параметрів реологічних моделей колеса з пневматичною шиною розміром 27.00-33 моделі В-71 та опорної поверхні, що деформується, у вигляді ґрунту типу суглинок. Одержані результати дозволяють аналітично визначити тягово-зчіпні властивості колеса з пневматичною шиною при його взаємодії з опорною поверхнею, що деформується, з урахуванням комплексу геометричних, кінематичних і силових факторів.Документ Динамічне руйнування грунту під час заглиблення зуба розпушника(КНУБА, 2012) Пелевін, Л. Є.; Мельниченко, Б. М.Визначені траєкторії руху зуба розпушника під час заглиблення у ґрунт при імпульсній подачі гідрорідини до різних гідроциліндрів навіски та визначено найменш енергоємний режим. Визначені зусилля руйнування мерзлого ґрунту різанням та відривом його елементів від масиву. Порівняльний аналіз цих значень показав, що руйнування ґрунту різанням з відривом є на тридцять відсотків менш енергоємним процесом, ніж руйнування тільки різанням.Документ Визначення працездатності робочих органів землерийних машин(КНУБА, 2011) Пелевін, Л. Є.; Пристайло, М. О.В статті розглянута можливість отримання строку безвідмовної роботи робочих органів землерийних машин та задавання режиму для їх стендових випробувань, змінюючи параметри навантаження із заданою ймовірністю. Запропонована конструкція стенда для визначення працездатності робочих органів землерийних машин.Документ Стенд для випробування транспортних засобів(КНУБА, 2010) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.В даній статті розглянуто стенд для випробування транспортних засобів з можливістю моделювання мікронерівностей транспортного шляху.