Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
3 результатів
Результат пошуку
Документ Оптимізація енергетичного режиму зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи вантажопіднімального крана з урахуванням коливань вантажу(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д.; Ходневич, О.В статті проводиться визначення такого режиму руху механізму зміни вильоту шарнір но-зчленованої стрілової системи крана, за яким середнє значення кінетичної енергії стрілової системи за час зміни вильоту вантажу було б мінімальним. Для цього записано вираз кінетичної енергії стрілової системи та проведено її мінімізацію. Наведено порядок проведення оптимізації за допомогою чисельного методу, а саме методу коллокацій.Документ Исследование движущих сил в механизме изменения вылета стреловой системы крана(КНУБА, 2014) Ловейкин, В.; Паламарчук, Д.Представлені результати теоретичного дослідження рушійних сил в рейковому механізмі зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи портального крана МАРК-40. Дослідження крутного моменту електродвигуна і зусиль в зубчастій рейці проведені за умови руху стрілової системи за оптимальними законами, які дозволяють здійснювати горизонтальне переміщення вантажу з мінімальними коливаннями. Визначення рушійних сил приводу проведено з використанням принципу можливих переміщень.Документ Дослідження руху стрілової системи крана під час пуску за законом оптимізації прискорень(КНУБА, 2015) Паламарчук, Д.Представлені результати теоретичного дослідження кінематичних та силових параметрів шарнірно-зчленованої стрілової системи портального крана. Дослідження проведено під час розгону, за умови руху стрілової системи за законом оптимізації прискорень. Отримано результати досліджуваних параметрів за різної тривалості розгону. Розроблено рекомендації щодо вибору тривалості розгону стрілової системи. Наведено графіки зміни досліджуваних параметрів в часі, що побудовані в системі MathCAD 15.