Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Документ
    Аспекти розташування музейних будівель та комплексів відносно рівня землі
    (КНУБА, 2016) Філіппова, Д. І.; Меженна, Н. Ю.
    У статті розглянуто аспекти розташування будівель музеїв відносно рівня землі, що впливає на їх архітектурно-образне формування. Наведена класифікація прийомів, окреслені позитивні та негативні якості кожного з них. Наголошено на характеристиках, щодо забезпечення архітектурно-просторового образу знаку-символу музейних будівель та комплексів. При цьому, враховуючи особливості розміщення загального об’єму споруди у просторі, розглянута перспектива розширення площі споруди при майбутній реконструкції.
  • Документ
    До проблем реконструкції мистецьких шкіл та створення навчальних містечок з мистецьким ухилом
    (КНУБА, 2016) Шишкіна, О. Ю.; Зиміна, С. Б.; Меженна, Н. Ю.
    У статті висвітлюються причини необхідності реконструкції середніх загальноосвітніх закладів у навчальне містечко з мистецьким ухилом. На прикладі розглянуто прийоми створення своєрідних архітектурних образів, які відображають творчий дух закладу та встановлення типологічної планувальної схеми, адаптованої під специфіку навчальних закладів.
  • Документ
    Конкурсне проектування як метод навчальної підготовки студентів архітекторів
    (КНУБА, 2016) Слєпцов, О. С.; Щербаков, О. В.; Меженна, Н. Ю.; Русевич, Т. В.
    Стаття розповідає про участь та перемогу студентів та викладачів кафедри Основ архітектури і архітектурного проектування КНУБА у відкритому конкурсі, оголошеному Славутицькою міською радою на Ескізний проект пам’ятного знаку-символу у м. Славутич на честь реалізації Меморандуму про взаєморозуміння між урядом України і урядами країн «Великої сімки» та Комісією Європейського Співтовариства щодо закриття Чорнобильської АЕС.
  • Документ
    Формування сучасного дитячого майданчика в умовах природного ландшафту при виконанні курсового проекту
    (КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.; Бас, Я.; Булах, В.
    У статті досліджуються методичні основи залучення студентів під час курсового архітектурного проектування до виконання реальних проектних завдань на тему: «Проект дитячого майданчика з благоустроєм території». Пропонується: поєднання процесу реального проектування та навчальних проектів; створення гармонійного середовища дитячої активності шляхом суміщення багатьох різноманітних зон.
  • Документ
    Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні
    (КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.
    У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.
  • Документ
    Будинки-новації в архітектурі історичної вулиці
    (КНУБА, 2011) Меженна, Н. Ю.; Зиміна, С. Б.
    Наводиться класифікація будинків-новацій в історичній архітектурі різночасового ансамблю за їх об’ємно-просторовою структурою. Розглядається фасадна частина будинку, яка візуально сприймається у фронтальній забудові історичної вулиці.
  • Документ
    Особливості психофізіологічного впливу архітектури спортивних споруд
    (КНУБА, 2014) Філіппова, Д. І.; Меженна, Н. Ю.
    У статті розглядається психофізіологічний вплив архітектури спортивних споруд на людину та пропонуються основні прийоми програмування цього впливу.
  • Документ
    Особливості дивергентного мислення щодо створення нових ідей та форм
    (КНУБА, 2014) Меженна, Н. Ю.
    Особливості дивергентного мислення щодо створення нових ідей та форм анотація. розглянуто складності психології людини щодо створення нових ідей та форм.