Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
7 результатів
Результат пошуку
Документ Застосування методу еквівалентних схем у аналізі та оптимізації режимів руху механізмів обертання(КНУБА, 2010) Діктерук, Михайло; Човнюк, ЮрійПроведений всебічний динамічний аналіз та оптимізація режимів руху механізмів обертання із застосуванням методу еквівалентних схем.Документ Аналітичні методи розрахунку навантажень вантажопідйомних машин: застосування перетворення лапласа(КНУБА, 2012) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинНаведено розрахункову та аналогову моделі розрахунку маятникових коливань вантажу, які виникають при експлуатації мостових кранів. У якості аналітичного методу розрахунку навантажень у системі “вантажний візок-канат-вантаж” використане перетворення Лапласа, яке дозволяє врахувати вплив у вказаній системі наявних сил сухого тертя.Документ Застосування методу гармонічного балансу для аналізу маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів(КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій; Почка, Костянтин; Діктерук, МихайлоНаведено аналіз маятникових коливань вантажу в процесах пуску/гальмування мостових кранів. Застосування методу гармонічного балансу дозволяє встановити динамічну піддатливість та динамічні переміщення як функції частоти коливань з демпфіруванням, обумовленим сухим тертям.Документ Уточнена математична модель коливань вантажу при повороті крана підйомно-транспортної машини(КНУБА, 2014) Діктерук, Михайло; Човнюк, Юрій; Почка, КостянтинУ статті запропонована уточнена математична модель стрілової системи крана з двома ступенями вільності руху в умовах рівномірного та нерівномірного нерівноприскореного повороту. Встановлено умови, за яких виникають квазірезонасні коливання вантажу на канаті, за наявності сухого, в'язкого та нелінійного (квадратичного) тертя.Документ Енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів при їх пуску та гальмуванні(КНУБА, 2014) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Почка, КостянтинЗапропоновано новий енергосиловий критерій оптимізації режимів руху мостових кранів за про¬цес їх пуску та гальмування. Встановлені основні кінематичні та динамічні характеристики такого руху, які залежать від співвідношення тривалості перехідного процесу (пуску чи гальмування) до періоду коливань вла¬сне кранової системи, що відповідає частоті власних маятникових коливань вантажу відносно крана за період розгону/гальмування.Документ Моделювання та оптимізація режимів руху вантажопідйомних машин і механізмів у процесі пуску/гальмування за критерієм мінімуму питомої енергії(КНУБА, 2017) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Остапущенко, ОльгаПроведено всебічний аналіз режимів руху механізмів підйому вантажу мостовими кранамиу перехідних процесах пуску, гальмування, реверсування у межах двомасової моделі системи «вантаж-ний візок-канат-вантаж». Визначені закони руху вказаної системи та коефіцієнти динамічності. Для оптимальних режимів руху використаний критерій, який мінімізує значення питомої (загальної) енергії. Розглянуті умови, за яких у системі можливі вимушені коливання, резонанси, режими «биття» та ви- значені основні кінематичні характеристики. Задля проведення аналізу руху механічної системи викори- станий метод аналізу вимушених коливань Л.Д. Ландау – А.М. Косевича.Документ Використання інтеграла Дюамеля у коливань та динамічних навантажень пружних зв’язків механізмів підйому вантажу кранів при їх пуску аналізі вимушених(КНУБА, 2017) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Комоцька, СвітланаОбгрунтована модель вимушених коливань пружних зв’язків (канатів) механізмів підйому вантажу кранів у період їх пуску, яка використовує інтеграл Дюамеля й дозволяє аналізувати динамічні навантаження у вказаних зв язках. Для проведення динамічного аналізу використані різні варіанти зовнішнього навантаження: імпульсне, миттєве, лінійно зростаюче у часі, негармонічне періодичне збудження та обчислені відповідні коефіцієнти динамічності.