Інженерна геодезія

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/153

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Обгрунтування граничного відхилення залізобетонних колон від вертикалі на основі аналізу їх напружено-деформованого стану
    (КНУБА, 2018) Бачишин, Б. Д.; Ярмолін, Д. В.
    Визначено граничні відхилення під час спорудження залізобетонних колон на основі методу, який враховує напружено-деформований стан конструкції, відповідно до гаусового показника надійності колони. Отримані результати порівняно з даними, наведеними в будівельних нормативних документах для цих конструкцій. Встановлено близкість отриманих граничних похибок за різними методами, що свідчить про можливість і правомірність застосування згаданого методу до інших будівельних конструкцій, зокрема унікальних. Виявлено диференційовану картину розподілу значень граничних відхилень для колон однакової довжини. Це пояснюється тим, що в розглянутому методі враховано опір та зусилля конструкції, їх варіації та варіації аргументів опору та зусилля.
  • Документ
    Геодезичний моніторинг напружено-деформованого стану магістральних газопроводів з огляду на опір навколишнього грунту
    (КНУБА, 2014) Чибіряков, В. К.; Старовєров, В. С.; Нікітенко, К. О.
    Розглянуто і проаналізовано загальний порядок визначення напружено - деформованого стану на ділянках магістрального газопроводу «Уренгой – Помари - Ужгород» (УПУ), прокладеному в складному ґрунтовому масиві.
  • Документ
    Обгрунтування точності геодезичного забезпечення будівельних конструкцій на основі аналізу їх роботи як пружних тіл: стан і перспективи
    (КНУБА, 2014) Бачишин, Б. Д.
    Проаналізовано сучасний стан та перспективи використання методів розрахунку точності геодезичних робіт під час будівництва й експлуатації інженерно-будівельних об’єктів на підставі аналізу напружено-деформованого стану конструкцій. Досліджено основні фактори та їх вплив на точність геодезичних робіт за цим методом. Виділено напрями перспективних досліджень, а саме: всебічне врахування навантажень на конструкцію, точне визначення варіацій показників міцності бетону та сталі, а також ефективне застосування Гауссового показника надійності для всіх без винятку споруд.
  • Документ
    Про одну розрахунову модель для дослідження дефомацій дамб і гребель та обгрунтування точності геодезичних спостережень
    (КНУБА, 2016) Чибіряков, В. К.; Станкевич, А. М.; Старовєров, В. С.; Акчуріна, Г. С.; Шорін, О. А.
    Відомо, що дамби і греблі під дією змінних навантажень можуть зазнавати деформацій, які призводять до порушення стійкості споруд, що негативно впливає на їх безаварійну роботу. Розв’язати задачі з визначення деформацій можна геодезичними методами, шляхом геодезичного моніторингу конструкцій у реальному часі. Точність дослідження забезпечується вибором точності спостережень та оптимальним розміщенням марок. Як відомо, переміщення споруди можна спрогнозувати за допомогою методів будівельної механіки, в основу яких покладено проектні значення величин, що описують її напружено-деформований стан (НДС).