Архітектурний вісник КНУБА

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Документ
    Архітектура комплексів відпочинку в природному середовищі
    (КНУБА, 2016) Ніканоров, С. О.
    В статті розглянуто роль навколишнього середовища та кліматичних умов при проектуванні та будівництві рекреаційних, туристичних та комплексів відпочинку, зокрема в Причорномор’ї України.
  • Документ
    Граница как организующий фактор пространства
    (КНУБА, 2015) Коптева, Г. Л.
    В статье рассматривается композиционная роль архитектурно-пространственных «границ». Выявлены принципы действия ограничивающих пространственных структур. Обоснованы морфологические и семантические качества архитектурно-пространственных границ в архитектурной среде.
  • Документ
    Новітні розробки архітектурної майстерні «ВІВ»
    (КНУБА, 2017) Вишинський, А. Л.; Горіна, А. О.
    Стаття присвячена творчості архітектурної майстерні «ВіВ» та архітектору, художнику Вишинському А.Л. Проаналізовані визначні проекти за останні роки діяльності колективу. Наведено яскраві приклади, які найкраще ілюструють творчість майстерні. Описано перед проектні пропозиції комплексу “Площа єдності” в м. Києві та розкрито особливості ідеї створення храму всіх конфесій.
  • Документ
    Контекстуальна архітектура композиції на основі синтезу мистецтв: методика утворення
    (КНУБА, 2015) Ладан, Т. М.
    У статті розглядається методика викладання дисципліни «Композиція» на основі синтезу мистецтв на архітектурному факультеті КНУБА.
  • Документ
    Граница как организующий фактор пространства
    (КНУБА, 2015) Коптева, Г. Л.
    В статье рассматривается композиционная роль архитектурно- пространственных «границ». Выявлены принципы действия ограничивающих пространственных структур. Обоснованы морфологические и семантические качества архитектурно-пространственных границ в архитектурной среде.
  • Документ
    Семантика архітектурного ордеру
    (КНУБА, 2014) Павлова, А. В.
    У статті проаналізовано художні принципи становлення і розвитку ордерної системи в архітектурі. Смислове значення ордеру змінювалося в різні історичні епохи від античності до сьогодення, в тому числі, відбувалося його різне трактування як конструктивного та декоративного елементу.
  • Документ
    Нова естетика медіа-архітектурного синтезу
    (КНУБА, 2014) Трофимчук, С. М.; Костенко, О. Я.
    У статті визначені особливості нової естетики та складові естетичної структури об’єктів медіа-архітектурного синтезу, введені поняття медіа-фактура та медіа-текстура.