Сучасні проблеми архітектури та містобудування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/259

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Документ
    Медіа домінанти в архітектурі громадських центрів
    (КНУБА, 2012) Костенко А. Я.
    У статті розкрито деякі теоретичні аспекти поняття «архітектурна медіа домінанта». Виявлено взаємозв'язок між термінами ідентичними за змістом терміну домінанта і їх комунікативної значущості в міському середовищі. Представлена системна модель поняття «архітектурна медіа домінанта». Запропоновано класифікацію архітектурних домінант за типом домінування, і сформульовані групи якостей домінуючих об' єктів.
  • Документ
    Класифікація гуртожитків для молоді
    (КНУБА, 2011) Федченко О. В.
    У статті запропоновано класифікацію гуртожитків для молоді за основними ознаками : тип мешканця , місткість гуртожитку, архітектурно - планувальна організація та система обслуговування .
  • Документ
    Экомузей в общей классификации музеев
    (КНУБА, 2011) Нгуен, Дак Дат; Зиміна, С. Б.
    В статті наводиться класифікація музеїв за різними ознаками, виявлено місце екомузею, як типу, розглянута архітектура існуючого екомузею в Ханої, В'єтнам.
  • Документ
    Наскрізна класифікація пішохідно-транспортних об’єктно-суб’єктно- просторових середовищних систем у структурі зупиночних просторів
    (КНУБА, 2020) Товбич, Валерій Васильович; Куліченко, Наталія Вікторівна; Сисойлов, Микола Валентинович; Чжан Синь Му; Tovbych Valerii; Kulichenko Nataliya; Zhang Sin Mu; Sysojlov Nikolay
    Розглядаються пішохідні , транспортні та пішохідно-транспортні системи у структурі зупиночно-територіальних просторів міст та поселень різного рівня ієрархії; визначена наскрізна системна (зокрема, демоекосистемна) класифікація цих пішохідних , транспортних та пішохідно - транспортних систем (та їхніх підсистем) з позицій ієрархічного прояву складових елементів зупиночно-територіальних просторів, що мають (завдяки перерозподілу внутрішніх пішохідних потоків) багато-зонну супідрядно- ієрархічну структуру. У роботі детально показано, що існує не менш як 8 О ( 1 О х 8 ) основних та 3 2 О ( 4 х 8 О ) додаткових ©узагальнених» варіантів прояву пішохідних, транспортних та пішохідно-транспортних зупиночно- територіальних систем ( а з урахуванням «інфра-зони» - як мінімум , не менше 9 О ( 8 О+ 1 О) основних та 3 6 О (3 2О+4х 1 О ) додаткових ієрархічно-супідрядних класифікаційних елементів) . Суттєвим є те , що на основі отриманих результатів , завдяки системному (зокрема, демоекосистемному) підходу, можлива ще й подальша деталізація , конкретизація та узагальнення.
  • Документ
    Систематизація композиційних перетворень міського розпланування в сучасних умовах його розвитку
    (КНУБА, 2019) Дідіченко, М. О.
    сСтаття зосереджена на розробці системи класифікації динамічних змін у композиції міського розпланування в умовах активного розвитку міста, його розпланування, планувального центру, що описується видозмінами та модифікаціями різних типів композиційних центрів, вісей і ядра міського розпланування. Визначено та охарактеризовано чотири типи композиції планувальних центрів, такі як моноцентричний, монометричний, поліцентричний та поліметричний, з позицій чотирьох характеристик їх розвитку: сталість, прогресивність, динамічність та перспективність. Визначені характеристики, види і типи композиційних перетворень зведені до класифікаційних матриць, ілюстрованих графічними схемами розпланувальних композиційних моделей.