Наукові статті

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/30

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (Компринт, 2024-01-04) Чернишев, Денис Олегович; Почка, Костянтин Іванович; Корчова, Галина Леонідівна; Красильник Юрій Семенович; Руденко, Микола Васильович
    Окреслено сучасні підходи до методики проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Документ
    Застосунок «Xodo PDF Reader & Editor» як один з інструментів роботи викладача
    (КОМПРИНТ, 2023-11-16) Власова, Альона Юріївна; Григорчук, Олександр Михайлович
    У статті розглянуто критерії вибору інструментів для організації дистанційного навчання з урахуванням їх універсальності, показано основний інструментарій застосунку редактора Xodo в роботі викладача, що дозволяє здійснювати перегляд та навігацію файлів, робити примітки та коментарі, перетворювати файли із формату PDF у формат Word, PowerPoint і Excel і навпаки, ставити підписи, створювати та заповнювати форми, редагувати файли MS Office, мати повний доступ до всіх документів вашого пристрою та хмарного середовища.
  • Документ
    До питання про дистанційне навчання в умовах карантинної діджиталізації
    (ХУУП, 2021) Похиленко, Ірина
    Що таке дистанційне навчання? Сама по собі ідея навчання на відстані не є новою. Так, наприклад, навчання у Берлінському інституті вивчення іноземних мов від середини 1850-х років відбувалося засобами листування, що пізніше отримало назву кореспондентського навчання. Так само за допомогою звичайної пошти як першої стійкої регулярної загальнодоступної системи зв’язку з 1858 року здійснювалося навчання окремих осіб у Лондонському університеті, здобувачі якого мали можливість складати іспити на отримання академічного ступеня, не зважаючи на форму набуття знань (очну, листування чи самонавчання). Згодом, суспільство усвідомило необхідність навчання без відриву від виробництва і така концепція була втілена через систему заочної освіти. В 1938 році була заснована Міжнародна рада із заочної освіти, яка отримала в 1982 р. нову назву – Міжнародна рада із заочної та дистанційної освіти (ІСDЕ - м. Осло, Норвегія, www.icde.org ).