Містобудування та територіальне планування

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/160

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 48
  • Документ
    Технологія оброблення неметричних знімків для складання фронтальних векторних планів 1:50 масштабу
    (КНУБА, 2012) Катушков, В. О.
    Розглянута технологія створення крупномасштабної фронтальної інформації, для будівельної реставрації, проектуванні у машинобудуванні, інших галузях виробництва. З традиційної технології наземного знімання виключений процес встановлення штативів, для закріплення знімального обладнання. Знімання виконується звичайними фотографічними, або цифровими камерами з ”рук”. Комп’ютерне оброблення виконується на цифровій фотограмметричній станції ДЕЛЬТА на попередньо відкаліброваними (ректифікованими) знімками. Це дозволило отримати просторову точність моделі об’єкта на рівні точності прецизійних фотограмметричних камер.
  • Документ
    Співвідношення між очікуваною точністю наземного лазерного сканування та вимогами до точності виконання інженерно-геодезичних робіт
    (КНУБА, 2012) Катушков, В. О.; Шульц, Р. В.; Сосса, Б. Р.
    Запропоновано загальний підхід до визначення точності наземного лазерного сканування при виконанні інженерно-геодезичних робіт та виконано порівняльний аналіз точності наземного лазерного сканування та точності інженерно-геодезичних робіт.
  • Документ
    Особливості геометрії центральних систем трикутників
    (КНУБА, 2012) Гладілін, В. М.; Пряха, Б. Г.
    Розглянуто основи дослідження геометричних зв’язків між трикутниками: геодезичного чотирикутника і центральних систем, описано простий спосіб зрівнювання таких побудов, вказано, що перехресні кутові зв’язки не ускладнюють зрівнювання, а навпаки спрощують його.
  • Документ
    Визначення транспортної доступності при формуванні туристичних маршрутів з допомогою QGIS та GRASS GIS
    (КНУБА, 2021) Третяк, В. М.; Лепетюк, В. Б.
    Створення сучасних туристичних продуктів сприяє привабливості нашої держави на ринку туристичних послуг. Транспортна доступність – важливий аспект при створенні туристичних продуктів. В даному дослідженні розглянуто алгоритм визначення транспортної доступності для проєкціювання маршрутів туристичних подорожей, що базується на застосуванні геоінформаційних технологій. Транспортна доступність визначається шляхом збору і фільтрації даних та подальшого створення карт ізохрон, які показують часову віддаленість при пересуванні певним видом транспорту вздовж ліній дорожньої мережі від точок інтересу. Такими точками інтересу було обрано цікаві для туристів атракції Тернопільщини. В роботі використано відкриті дані OSM про туристичні об’єкти та дорожню мережу. Підготовка даних була виконана за допомогою програмного забезпечення PostgreSQL. При виконанні дослідження застосовано програму QGIS, в якій проведено обробку даних. Просторовий аналіз здійснюється в середовищі обробки просторової інформації GRASS GIS; використовуються модулі обробки даних або плагіни GRASS GIS. Запропонований алгоритм дозволяє формувати базу даних про туристичні об’єкти, транспортні шляхи, уточнювати вже існуючі туристичні маршрути, створювати нові. В якості апробації в ході проведеного дослідження спроєкційовано маршрут екскурсії Тернополем, при побудові якого використовувалася карта ізохрон. Просторовий аналіз допомагає оптимальніше визначити шлях туристичної екскурсії та її тривалість.
  • Документ
    Аналіз методів унікальної ідентифікації об'єктів в наборах геопросторових даних
    (КНУБА, 2020) Лященко, А. А.; Гаврилюк, Є. Ю.; Смілка, В. А.
    Предметом аналізу є методи та засоби унікальної ідентифікації об’єктів в наборах геопросторових даних, що створюються, реєструються та використовуються в геоінформаційних системах різного призначення і територіального охоплення. Системи унікальної ідентифікації геопросторових об’єктів класифіковано за ознаками базових технології та наявності семантичного змісту в складі унікальних ідентифікаторів, зокрема це системи засновані на використанні: 1) універсальних унікальних ідентифікаторів типу UUID; 2) методів прямого геокодування з використанням координат об’єктів; 3) методів непрямого геокодування з використанням географічних назв та адрес. Виконано аналіз переваг та обмежень кожної поміж трьох груп систем унікальної ідентифікації геопросторових об’єктів. Результати обчислювального експерименту підтвердили можливість надійної унікальної ідентифікації будівель на основі використання 11-значного відкритого коду місцеположення OCL (Google плюс коду). Глобальна унікальність ідентифікаторів на основі OLC коду для геопросторових об’єктів будь-якого типу потребує додаткових досліджень, але його унікальність в межах об’єктів одного типу практично досяжна за рахунок варіативної довжини коду та можливостю його розширення додатковими атрибутами.
  • Документ
    Геоінформаційне моделювання розвитку території м. Харкова у ретроспективі
    (КНУБА, 2021) Кінь, Данило Олександрович; Лазоренко-Гевель, Надія Юріївна; Шудра, Наталія Сергіївна
    Зміни ситуації на урбанізованих територіях відбуваються швидше, ніж картографуються. Сучасні методи збирання топографічної інформації та ведення топографічного моніторингу дозволяють оперативно відслідковувати і фіксувати ці зміни. Ретроспективні картографічні дані містять цінну географічну інформацію про території в історичному розрізі. Метою статті є дослідження змін території засобами геопросторово- ретроспективного аналізу на прикладі міста Харкова. У цій статті вперше запропоновано використання геопросторово-ретроспективного аналізу для дослідження змін територій на прикладі міста Харкова. Для пошуку геопросторової закономірності розвитку меж і зміни площі території міста Харкова виконано геопросторово-ретроспективний аналіз, результати якого підтвердили високий темп збільшення площі території і межі міста.
  • Документ
    Моніторинг земельного ринку
    (КНУБА, 2010) Войтенко, Степан Петрович; Кравченко, Юлія Вікторівна
    Дано визначення моніторингу земельного ринку, подано його зміст, функції та структуру.
  • Документ
    Инновации при проектировании и строительстве объектов инженерно-транспортной инфраструктуры
    (КНУБА, 2010) Рейцен, Е. А.; Кучеренко, Н. Н.
    В статье рассматривается инновации, вводимые при проектировании и строительстве объектов инженерно-транспортной инфраструктуры для проведения ЕВРО-2012.
  • Документ
    Структура та принципи функціонування моніторингу земельного ринку
    (КНУБА, 2010) Кравченко, Ю. В.
    В статті подано структуру системи моніторингу земельного ринку та визначені загальні принципи його ведення.
  • Документ
    Профіль метаданих для опису проектів експертної грошової оцінки земельних ділянок в пошукових інформаційних мережах
    (КНУБА, 2010) Кравченко, Юлія Вікторівна
    В статті визначені основні етапи розроблення профілю метаданих для опису проектів експертної грошової оцінки земельних ділянок, подано структуру та склад його елементів.